Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-25@11:15:20 GMT

شاهین بوشهر لیگ برتری شد/ تکرار یک خاطره پس از ده سال

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۳۶۹۷

شاهین بوشهر لیگ برتری شد/ تکرار یک خاطره پس از ده سال

شاگردان ویسی که از حمایت خیل عظیمی از طرفداران بوشهری خود در کیلومترها دور از بوشهر برخوردار بودند توانستند با یک بازی منطقی و تک گلی که در دقیقه 59 توسط محبی به سر برسانند، لیگ برتری شوند و خاطره یک دهه گذشته را برای رفتن به لیگ برتر تکرار کنند. به گزارش جنوب نیوز، در حالی که تا ایستگاه آخر لیگ دسته اول فوتبال کشور یک هفته باقی مانده بود، بعد از ظهر امروز شاهین شهرداری بوشهر با تک گل دقیقه 59 محبی کار را تمام کرد تا این تیم جواز ورود به لیگ برتر را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، شاهین در حالی از ساعت 17 بعد از ظهر امروز به مصاف سرخ پوشان پاکدشت میزبان، رفت که این تیم خوب تهرانی شروع غوغایی در این فصل داشت اما با شکستی که هفته گذشته در مقابل گل ریحان کسب کرد عملا از کورس قهرمانی عقب مانده بود.

 سرخپوشان پاکدشت و شاهین شهرداری بوشهر

در مقابل شاهین با 51 امتیازی که پیش از این کسب کرده بود می توانست با پیروزی در این میدان کار را به اما و اگر در هفته آخر نکشاند و به عنوان یکی از دو تیم به لیگ برتر صعود کند.
این دیدار سخت و نفس گیر که گام آخر و به نوعی آخرین بازی شاهین به دلیل استراحت در هفته آخر به حساب می امد از اهمیت ویژه ای برخوردار بود به گونه ای که اگر این تیم امروز شکست می خورد و در مقابل گل ریحان هر دو بازی خود را با پیروزی به پایان می رساند این تیم گل ریحان بود که می توانست در کنار گل گهر راهی لیگ برتر شوند.

هواداران شاهین شهرداری بوشهر
شاگردان ویسی که از حمایت خیل عظیمی از طرفداران بوشهری خود در کیلومترها دور از بوشهر برخوردار بودند توانستند با یک بازی منطقی و تک گلی که در دقیقه 59 توسط محبی به سر برسانند، لیگ برتری شوند و خاطره یک دهه گذشته را برای رفتن به لیگ برتر تکرار کنند.

گل گهر سیرجان در دقیقه 94 شهرداری ماهشهر را شکست داد تا به عنوان صدرنشین در یک هفته مانده به پایان این لیگ، قهرمان شود و گل ریحان نیز که 6 هفته نباخته بود در مصاف با شهرداری تبریز با یک گل شکست بخورد و تمام امیدش برای لیگ برتری شدن را از دست دهد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت

 در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای رقیب همشهری‌اش، چلسی بود و موفق شد آبی‌های لندن را با نتیجه سنگین ۵ بر صفر در هم بکوبد.

آرسنالی‌ها خیلی زود برتری‌شان را رقم زدند و تنها پس از ۴ دقیقه با گلی که لئاندرو تروسا به ثمر رساند از حریف پیش افتادند. نیمه نخست به لطف همین گل با برتری توپچی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم، اما شاگردان میکل آرتتا طوری برتری‌شان را تثبیت کردند که بازگشت به بازی برای چلسی غیرممکن شد. بن وایت در دقیقه ۵۲ گل دوم را برای آرسنالی‌ها زد و تنها پنج دقیقه بعد کای هاورتز اختلاف را به سه گل افزایش داد. گلزنی این دو بازیکن یک بار دیگر و این بار هم در فاصله پنج دقیقه‌ای از یکدیگر تکرار شد. هاورتز در دقیقه ۶۵ و وایت در دقیقه ۷۰ دبل کردند و به این ترتیب آرسنال پنج بر صفر از تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو پیش افتاد.

پیروزی بیست‌و‌چهارم آرسنال در این فصل لیگ جزیره، جایگاه این تیم را با ۷۷ امتیاز در صدر جدول تثبیت کرد. این در حالیست که لیورپول با ۷۴ امتیاز، یک بازی کمتر و ۱۲ گل کمتر از حیث تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد و منچسترسیتی هم با ۷۳ امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی