Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@19:56:55 GMT

تساوی یک نیمه‌ای الهلال و استقلال

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۳۷۰۴

دیدار تیم های الهلال و استقلال در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدار تیم های الهلال عربستان و استقلال ایران از ساعت 19:30 در ورزشگاه محد بن زاید و در هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل:

داور:ریوجی ساتو

کمک‌ها:هیروشی یامائوجی – جان می هارا

اخطار:گادوین منشا و محمد دانشگر و داریوش شجاعیان(استقلال)نواف عابد(الهلال)

اخراج:

ترکیب  الهلال: عبدالله معیوف، محمد جهفلی، علی البلیهی، یاسر الشهرانی،محمد بریک،عبدالملک خبیری، میلوش دیجینیک، نواف العابد، کارلوس ادواردو، جووینکو و بافیتیمبی گومیس

سرمربی:زوران مامیچ

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، خسرو حیدری، محمد دانشگر، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، روزبه چشمی، امید نورافکن، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان و گادوین منشا

سرمربی: وینفرد شفر

دقایق حساس:

دقیقه 6: ارسال جووینکو از جناح راست استقلال را حسینی در آغوش گرفت.

دقیقه8: حرکت خوب بازیکنان استقلال منشا را با معیوف تک به تک کرد اما ضربه پای چم این بازیکن را گلر الهلال در دوضرب مهار کرد.

دقیقه 9: ضربه محکم علی کریمی از پشت محوطه جریمه الهلال از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 12: حرکت در عمق بازیکنان الهلال گومیس را در موقعیت گل قرار داد اما ضربه محکم این بازیکن به سینه چشمی خورد و توپ برگشت داده شد.

دقیقه 13: حرکت خطرناک بازیکنان الهلال و پاس در عرض جووینکو تیم عربستانی را در موقعیت گل قرار داد اما ضربه وی توسط حسینی مهار شد.

دقیقه  16: حرکت خوب بازیکنان استقلال در پشت محوطه جریمه الهلال با ضربه سر مدافع این تیم همراه شد اما حسینی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 21:کرنر بازیکنان الهلال فرصت را برای مدافعان این تیم فراهم کرد اما ضربه سر بازیکن این تیم در اختیار حسینی قرار گرفت.

دقیقه 24:حرکت دیدنی و ترکیبی بازیکنان الهلال موقعیت خوبی را برای مهاجم این تیم فراهم کرد اما ضربه پای چپ او را حسینی با پای راست به شکلی دیدنی دفع کرد.

دقیقه 25:ضربه محکم عبدالله الخبیری فضای بالای دروازه استقلال را شکافت و راهی اوت شد.

دقیقه 35:ضربه ادواردو آلوز با پای چپ از درون محوطه جریمه به بدن بازیکنان استقلال خورد و راهی اوت شد.

دقیقه 38: پاس دیدنی و عالی منشا روی سر امید نورافکن نشست اما ضربه سر این بازیکن به جایی رفت که معیوف در آنجا حضور داشت و توپ را مهار کرد.

دقیقه 42: ارسال بازیکنان الهلال روی دروازه استقلال با ضربه سر گومیس راهی اوت شد.

 

 

منبع:فارس

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!

به گزارش "ورزش سه"، ما می‌خواهیم این بازی را به یک شب خاص تبدیل کنیم: سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند، قبل از بازی برگشت مقابل اتلتیکو مادرید این جمله را گفت و دقیقا همین شد!

اکنون تنها دو بازی بین دورتموند و فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی فاصله وجود دارد. دورتموند در بازی برگشت یک چهارم نهایی 4-2 اتلتیکو را شکست داد.

جنون اروپایی دورتموند!

شکست 2-1 در بازی رفت؟ برعکس شد! دورتموند برای اولین بار از سال 2013 در بین 4 تیم برتر اروپا قرار گرفت! 11 سال پیش، دورتموند به فینال راه یافته بود و همانند امسال، فینال در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد. حریف آن زمان دورتموند: بایرن که فینال تمام آلمانی را 2-1 برد. مونیخی‌ها هم می‌توانند شب چهارشنبه مقابل آرسنال به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

دورتموند در بازی امشب مقابل اتلتیکو یک درام واقعی را به نمایش گذاشت - در ابتدا نیمه اول درخشانی را رقم زدند. دقیقه 34: متس هوملس با ارسال بیرون پا به سمت چپ محوطه جریمه توپ را به یولیان برانت پاس داد و او با ضربه به گوشه دروازه، نتیجه را 1-0 کرد.

دقیقه 39: مارسل سابیتزر به یان ماتسن پاس داد و این دفاع چپ مانند برانت به گوشه دروازه ضربه زد تا یان اوبلاک را تسلیم خود کند.

و گل به خودی تلخ! دقیقه 49: هوملس ضربه سر هرموسو از اتلتیکو را به سمت دروازه خودی دفع کرد و نتیجه 2-1 شد.

ناگهان اتلتیکو به بازی برگشت و در فاصله 15 دقیقه آن‌ها شانس صعود به نیمه نهایی را تغییر دادند. دقیقه 64: آنخل کوره‌آ روی یک ریباند نتیجه را 2-2 کرد. با این نتیجه، تیم مادریدی به دور بعدی می‌رسید.

در نهایت، دو ضربه دیدنی یک پایان شگفت انگیز را برای دورتموند رقم زد. نیکلاس فولکروگ در دقیقه 71 با ضربه سر تیمش را پیش انداخت و 142 ثانیه بعد، مارسل سابیتزر با یک ضربه محکم پای چپ، در دقیقه 74 نتیجه را 4-2 کرد.

گلی برای صعود به نیمه نهایی! و پایان یک شب جادویی دیگر دورتموند در اروپا. دورتموند با این نتیجه در مرحله نیمه نهایی به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت.

با این نتیجه رویای فینال آلمانی در ومبلی زنده است...

یولیان برانت پس از بازی به دازن گفت:"این یک بازی عالی برای همه آن‌هایی بود که به استادیوم آمدند. نیمه اول عالی بازی کردیم. در نیمه دوم 5 یا 10 دقیقه طول کشید، ما باید این را بپذیریم اما واکنش به نتیجه بازی هیجان انگیز بود."

نیکلاس فولکروگ:"امروز ما بسیاری از کارهایی را که می‌خواستیم در بازی اول انجام دهیم، در زمین به نمایش گذاشتیم. امروز واقعاً روز خوبی بود و ما مشتاقانه منتظر مراحل بعدی هستیم."

ادین ترزیچ:"نیمه اول فوق العاده خوبی را به نمایش گذاشتیم. سپس گل بدی دریافت کردیم. چطور برگشتیم، وای."

دیگر خبرها

  • معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰
  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان
  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد
  • تساوی بدون گل‌گهر و استقلال خوزستان در نیمه نخست
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • العین ۴ - ۲ الهلال/ تاج و تخت شکست ناپذیران بر باد رفت + فیلم
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!