Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@09:42:24 GMT

آماده باش نیروهای خدمات رسان در سوادکوه

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۳۷۰۸

آماده باش نیروهای خدمات رسان در سوادکوه

سعید یزدانی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در خصوص محورهای فرعی شهرستان سوادکوه گفت: به دلیل بارندگی که از شب گذشته آغاز و تاکنون ادامه دارد با سه نقطه رانشی در منطقه آپن، فلورد و سنگده مواجه بوده ایم که با حضور به موقع عوامل خدمات رسان سریعا این محورها بازگشائی شده است.
وی با بیان به اینکه بالای 120 نقطه رانشی در محور سوادکوه وجود دارد که می تواند به عنوان یک منطقه خطرساز تلقی شود، افزود: ایمن سازی این نقاط رانشی، هزینه سنگینی را می طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یزدانی میزان اعتبار لازم برای ایمن سازی نقاط رانشی در محور سوادکوه را بالای 200 میلیارد تومان اعلام کرد.
فرماندار شهرستان سوادکوه با اعلام اینکه در حال حاضر تمام محورهای این شهرستان برای رفت و آمد خودروها باز است، گفت: احتمال رانش کوه در محور اصلی ' منطقه جوارم ' وجود دارد.
یزدانی وضعیت این شهرستان را عادی اعلام کرد و گفت که بارندگی مستمر تنها باعث افزایش سطح اب رودخانه تلار شده اما تاکنون با طغیان رودخانه مواجه نبوده ایم.
شهرستان سوادکوه متشکل از سه شهر پل سفید ، زیراب و آلاشت و 171 روستا است که 750 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.
7334/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 فرماندار شهرستان نیروهای خدمات آماده سوادکوه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز مسدود است

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید محسن هاشمی اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت محور هراز به دلیل بارش باران و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: شاهد بارش برف پراکنده در محور هراز، مه گرفتگی در تونل کندوان و محدوده گدوک سوادکوه هستیم.

وی وضعیت دیگر راه‌های استان را دارای بارندگی اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • محور هراز مسدود است
  • انسداد محور سوادکوه لغو شد
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • انسداد همراه با ترافیک در محور سوادکوه
  • عملیات راهسازی در قطعه رانشی کیلومتر ۱۱ بزرگراه ایلام مهران شتاب می گیرد
  • عملیات راهسازی در قطعه رانشی بزرگراه ایلام- مهران شتاب می‌گیرد