Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@14:41:04 GMT

110 ورزشکار برتر و جوان منتخب گیلان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۳۷۴۵

110 ورزشکار برتر و جوان منتخب گیلان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در سومین جشنواره نشاط و امید، تجلیل از ورزشکاران برتر و جوانان متتخب که در سالن جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد ، از 110 ورزشکار برتر و همچنین جوانان منتخب استان گیلان تجلیل شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در جریان این مراسم گفت: جوانان و ورزشکاران گیلانی در میادین مختلف توانسته اند افتخارات زیادی را در سطوح ملی و بین المللی کسب کنند که این افتخار بزرگی برای جامعه ما محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مریم بخشی افزود: به همین دلیل در سومین جشنواره نشاط و امید، از تعدادی از ورزشکاران مدال آور و همچنین جوانان نخبه دستگاه های اجرایی تجلیل خواهد شد که بر این اساس ، 86 ورزشکار مدال آور و 24 جوان نخبه دستگاه های اجرایی تجلیل می شوند.
وی ادامه داد: این جوانان و ورزشکاران در شرایط بسیار سخت و همچنین با ممارست و تمرین های مستمر توانستند برای کشور و استان افتخارآفرینی کنند و پرچم ایران را در میادین بین المللی برافراشته کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به نظرسنجی قهرمان قهرمانان و چهره برتر فوتبال گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: برای اولین بار برای انتخاب ورزشکار برتر و چهره فوتبالی برتر گیلان از طرح نظرسنجی توسط مردم استفاده کرده ایم تا در پایان این نظرسنجی، ورزشکار برتر و همچنین چهره برتر فوتبال این استان توسط آرای مردمی انتخاب شوند.
بخشی به وقوع سیل در تعدادی از استان های کشور نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه در روزهای اول سال با حادثه سیل در چند استان کشور مواجه بودیم که در این مراسم نیز شاهد گلریزان جامعه ورزش و سازمان های مردم نهاد گیلان برای کمک به سیل زدگان خواهیم بود.
در سومین جشنواره نشاط و امید که به مناسبت تجلیل از 110 ورزشکار برتر و جوانان منتخب گیلان برگزار شد، مسئولان استانی، ورزشکاران و سمن ها حضور داشتند.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان های کشور دستگاه های اجرایی سیل مدیرکل ورزش و جوانان مردم نهاد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  درهفته هفتم مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور، تیم‌های کیان سام بابل و فولادخوزستان، عصرامروز در ورزشگاه شهدا امیرکلا مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

سرخ پوشان دیار کارون با کسب این نتیجه با ۱۳ امتیاز درمکان دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

ایمان دانش و علی کلاه کج گل‌های فولاد خوزستان را به ثمر رساندند.

چهارم اردیبهشت ماه تیم فولادخوزستان درهفته هشتم مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور از تیم ذوب آهن اصفهان پذیرایی می‌کند.

۶ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار کننده مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال جواتان باشگاه‌های کشور هستند.

درمرحله نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور، ۱۶ تیم در ۲ گروه به رقابت پرداختند.

دیگر خبرها

  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟
  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین