Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵ هزار و ۱۳۶ واحد مسکن مهر امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شهر جدید پرند به بهره‌برداری رسید. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، 5 هزار و 136 واحد مسکن مهر شهر جدید پرند عصر امروز با حضور حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و محمد تقی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و دیگر مسئولان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این عملیات اجرایی 4 باب مدرسه و محوطه‌سازی بخش‌هایی از معابر فازهای 4 و 5 نیز آغاز می‌شود.

تهران| معاون وزیر راه: مسکن مهر پرند پیشرفت 90 درصدی داردتهران| روند تکمیل مترو پرند تسریع می‌شودتامین تجهیزات مترو پرند به مشکل خورد/ قول شهرداری برای بهره‌برداری از مترو تا پایان سال

انتهای پیام/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه