Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@10:20:00 GMT

جوانان از عوامل موثر در توسعه یافتگی جامعه هستند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۳۸۸۸

جوانان از عوامل موثر در توسعه یافتگی جامعه هستند

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ارسلان زارع عصر سه شنبه در سومین جشنواره نشاط و امید گیلان در رشت اظهار داشت: در این استان نیز جوانان در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی ، هنری ، سیاسی ، اجتماعی و به خصوص ورزشی موجب دستاوردهای مهم ملی و بین المللی بودند و توانسته اند موفقیت های ارزشمندی کسب کنند.
وی افزود: در بازی های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی، ورزشکاران کشور ما به خصوص جوانان گیلانی درخشیدند و توانستند مقام های شایسته ای نیز کسب کنند که مایه مباهات آحاد مردم ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این راستا ما برای حمایت از این جوانان و همچنین ورزشکاران از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد که یکی از فعالیت های استانداری گیلان نیز اجرای طرح یک هزار زمین ورزشی است و علاوه بر آن، از باشگاه ها و تیم های ورزشی که جوانان علاقمند زیادی نیز دارند، حمایت کرده و همچنین از آنان حمایت خواهیم کرد.
معاون استاندار گیلان بیان کرد: همچنین جوانان گیلانی در عرصه فعالیت های مدنی و سازمان های مردم نهاد از پیشتازان بین استان های کشور هستند و ما نیز کوشش می کنیم ضمن بسترسازی مناسب، بیش از پیش این جوانان را مورد حمایت قرار دهیم.
زارع به تاثیرات مثبت امید و نشاط در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواری از مهمترین موضوعاتی است که همواره مورد توجه جامعه شناسان ، روان شناسان و علمای سیاست است که دلیل اصلی این توجهات ، پیامدهای مثبت آن از لحاظ فردی و گروهی در جامعه است.
وی اظهار کرد: در جامعه ای که توسعه یافته است یا در مسیر توسعه یافتگی قرار گرفته، وجود امید بین آحاد مردم و اقشار مختلف آن به ویژه جوانان ، یک اصل مهم است چون وجود امید و نشاط در جامعه به ویژه بین جوانان از مهمترین عوامل موثر در توسعه یافتگی آن جامعه محسوب می شود.
در سومین جشنواره نشاط و امید که به مناسبت تجلیل از 110 ورزشکار برتر و جوانان منتخب گیلان در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد؛ رئیسان هیات های ورزشی ، رئیسان ادارات ورزش شهرستان های مختلف گیلان، ورزشکاران و سمن ها حضور داشتند.
7285 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان های کشور بازی جامعه زمین فرهنگی هنری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر اخبار ورزشی یکم اردیبهشت استان قزوین

تیم فوتبال امید شمس آذر امروز به میدان می‌رود.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید‌های باشگاه‌های کشور و در بازی هفته چهارم دور نهایی، امید شمس آذر قزوین امروز از ساعت ۱۵ در تاکستان میزبان ملوان بندرانزلی است.

پایان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی

کاراته استان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسال با کسب ۴ نشان برنز به کار خود پایان داد.

نفرات منتخب با نظر کادر فنی تیم‌های ملی به اردوی رده‌های سنی دعوت می‌شوند.

همدان میزبان مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی پسران بود.

تیم ملی فوتسال امروز در بازی دوم به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، در بازی دوم از ساعت ۱۷ به مصاف تیم بحرین می‌رود.

ملی پوشان کشورمان در گام نخست افغانستان را شکست داده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نگاهی بر اخبار ورزشی یکم اردیبهشت استان قزوین
  • عوامل موثر بر کیفیت آثار حجمی در فضا‌های شهری
  • ظرفیتی که کانون های اصلی توسعه ورزش از آن محرومند!
  • جوانان بیش تری به سرطان مبتلا می‌شوند آیا می‌توانم ریسک خود را کاهش دهم؟
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • چند خبر ورزشی
  • مردان و زنان در عوامل موثر در چاق شدنشان هم متفاوت هستند!
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران