Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@10:03:24 GMT

ذوب آهن در نیمه اول الوصل را شکست داد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۳۹۶۴

ذوب آهن در نیمه اول الوصل را شکست داد

به گزارش ایرنا؛ تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و الوصل امارات در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت 20 امروز در فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند.
شاگردان علیرضا منصوریان توانستند برتری خود بر حریف را خیلی زود نشان دهند و در همان بیست دقیقه ابتدای بازی 2 بار دروازه حریف را باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب آهن عملکرد بسیار خوبی را در نیمه اول به نمایش گذاشت و در صورتی که بتواند برتری خود را حفظ کند، به عنوان اولین تیم ایرانی جواز حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.
در دقیقه دوم حمله سریع بازیکنان ذوب آهن با پاس درعرض هوشمندانه ارسلام مطهری و ضربه دیدنی علیرضا چراغعلی که بدون تعلل ضربه سنگین خود را وارد دروازه حریف کرد، اولین گل را برای ذوبی ها به دنبال داشت.
در دقیقه شانزدهم ارسال دیدنی حمید ملکی در محوطه شش قدم به ارسلان مطهری رسید و مهاجم ذوبی ها پس از پرواز فوق العاده خود روی سر مدافعان الوصل با ضربه سری دیدنی دروازه حریف را برای دومین بار باز کند.
این نیمه در نهایت با همین نتیجه به سود شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.

** ترکیب ذوب آهن ایران:
رشید مظاهری، محمدنژاد مهدی، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، محمدرضا حسینی، علیرضا چراغعلی، ارسلان مطهری و کریستین اوساگوانا
سرمربی:علی رضا منصوریان

** ترکیب الوصل امارات:
حمید عبداله، فارس خلیل، وحید اسماعیل، عبداله جاسم، سالم العزیزی، هذاع سالم، علی سالمین، رونالدو مندز، کایو، علی صالح و حسن طاهر
سرمربی: ریج کمپ
این دیدار را کو هیونگ جین، داور کره‌ای سوت می‌زند، کمک‌های داور کره ای در این بازی یو کوانگ یئون و پارک سانگ جون هستند و چای سانگ هیوپ به عنوان داور چهارم، سرینویسان سورشا از هند به عنوان ناظر بازی و سابرامانیان مانیکام از مالزی به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور دارند.
8114/6026
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بازی رقابت های لیگ قهرمانان کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا مالزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی شاگردان حمید باوفا در سالن جهانبخت توفیق

اردوی پنجم تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان از دهم فروردین ماه با تعداد کمی از کشتی‌گیرانی که در جام شاهد کشتی نمی‌گیرند در سالن جهانبخت توفیق تشکیل خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان کشورمان که یکم فروردین ماه بعد از شرکت در جام قهرمانان از ترکیه به ایران بازگشت، اردوی پنجم آماده‌سازی خود را در تهران و در سالن جهانبخت توفیق برگزار خواهد کرد.

اسکان و تمرین تیم در همین سالن است که طی سال‌های اخیر توسط فدراسیون کشتی مورد بازسازی قرار گرفت.

این اردو که تا بیستم فروردین ادامه دارد، با نفراتی کم برگزار می‌شود و کشتی‌گیرانی که در جام شاهد کشتی نخواهند گرفت در اردوی تهران حضور دارند.

اردوی بعدی شاگردان حمید باوفا نیز از 25 فروردین تا پنجم اردیبهشت در مریوان استان کردستان به انجام خواهد رسید. جام بین‌المللی شاهد قرار است طی روزهای 29، 30 و 31 فروردین در همین شهر برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر والیبال| ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • برپایی اردوی شاگردان حمید باوفا در سالن جهانبخت توفیق
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد
  • (تصاویر) حمید رسایی خوشنویسی خود را به رخ کشید!
  • باخت شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد