Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@16:33:07 GMT

عمار حکیم: گرسنه نگه داشتن ملت‌ها سیاستی بی فایده است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۴۰۶۰

عمار حکیم: گرسنه نگه داشتن ملت‌ها سیاستی بی فایده است

خبرگزاری تسنیم: به نقل از رسانه‌های عراقی، سید عمار حکیم رئیس ائتلاف "الإصلاح و الإعمار" امروز در دیدار با کاردار سفارت آمریکا در بغداد گفت که سیاست تحریم‌های اقتصادی علیه ملت‌ها و گرسنه نگه داشتن آن‌ها سیاستی بی فایده است.

دو طرف در این دیدار درباره تحولات سیاسی در عراق و منطقه، روابط دوجانبه و راههای تقویت آن در راستای تامین منافع مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکیم در این دیدار تاکید کرد که منافع ملی عالی عراق و منافع ملت عراق داشتن ارتباط با همه را ایجاب می‌کند.

وی تاکید کرد که نمی‌توان برای حل اختلافات از سیاست تحریم‌های اقتصادی و گرسنه نگه داشتن ملت‌ها استفاده کرد و گفت‌وگو بهترین راه برای حل اختلافات است.

کاخ سفید روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد معافیت مشتریان نفت ایران از اجرای تحریم‌های یکجانبه آمریکا که کمتر از دو هفته دیگر به پایان می‌رسد، تمدید نخواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: عمار حکیم عراق حل اختلافات تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: ادامه فاز پنجم عمار یاسر تا میدان سپاه در دستور کار شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ است.

عباس حلوایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: پروژه فاز پنجم عمار یاسر یک پروژه بسیار خاص و ویژه است که تملک آن ۵۰ سال به طول انجامید.

وی با اشاره به اینکه تکمیل تونل غدیر معطل تملک این پروژه مانده بود، افزود: طی دو سال گذشته تملک‌ها به پایان رسید و مسیر همسطح باز شد و ما توانستیم اجرای شمع‌ها، سقف و تابلیه تونل را آغاز کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اجرای ۸۰۰ متر از پروژه از تقاطع خیابان انقلاب و خیابان معلم به سمت خیابان بیگدلی به صورت تابلیه، خاطرنشان کرد: در سال گذشته این قسمت به انضمام یک رمپ خروجی به سمت خیابان انقلاب تکمیل شد.

حلوایی‌زاده اضافه کرد: سطح صفر پروژه که ۷۷۰ متر تونل از انتهای رمپ تونل تا خیابان شهید فاطمی است با دو محور تندرو و کندرو تکمیل شد.

وی ادامه داد: انجام زیرسازی و روسازی، تأمین شبکه برق و روشنایی و به صورت همزمان جا به جایی تأسیسات که در یک بافت قدیمی هم قرار داشت، از جمله بخش‌های اجرای این پروژه بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تاکید کرد: تلاش کردیم تا فاز به فاز و با هماهنگی شرکت‌های زیرساخت بدون انجام خلل در خدمت‌رسانی به مردم این جابه‌جایی صورت گیرد.

حلوایی‌زاده با اشاره به اینکه در فصل سرما و گرما و در شرایط برفی و بارانی این پروژه تعطیل نشد گفت: توانستیم از آغازین روز سال جدید این پروژه را در اختیار شهروندان قرار دهیم و ادامه مسیر تا میدان سپاه برای سال ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 745186

دیگر خبرها

  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟
  • هاآرتص: انزوای اسرائیل در حال تعمیق است
  • تاکید ایران بر آمادگی دفاعی در جهت صیانت از منافع
  • فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن
  • گردان‌های حزب‌الله عراق عملیات «وعده صادق» را تبریک گفت
  • رئیس‌جمهور عراق: جنگ تنها مشکلات را عمیق‌تر می‌کند
  • تاکید بر بهره برداری از ظرفیت بریکس برای خنثی سازی تحریم‌ها
  • تنبیه متجاوز که وعده صادق رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی بود، محقق شد/ هر گونه ماجراجویی جدید با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد