Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@03:00:06 GMT

کارخانه کامیون سازی مشگین شهر بزودی به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۴۱۷۶

کارخانه کامیون سازی مشگین شهر بزودی به بهره برداری می رسد

استاندار اردبیل با اشاره به دیدارش با وزیر صنعت، معدن و تجارت از انجام آخرین هماهنگی ها جهت افتتاح پروژه بزرگ کارخانه کامیون سازی حدید مبتکران مشگین شهر در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در جمع خبرگاران به دیدارش با وزیر صنعت، معدن و تجارت خبرداد و گفت: در این دیدار آخرین هماهنگی ها جهت افتتاح پروژه بزرگ کارخانه کامیون سازی حدید مبتکران مشگین شهر در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل اجام گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مقرر شده تا آخر تیرماه این پروژه به مرحله بهره برداری برسد، گفت: توافق و هماهنگی لازم برای فروش کامیون ها با تضمین دولت نیز از جمله نتایج این دیدار بود.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: با بهره برداری این کارخانه سالانه ۳هزار دستگاه کامیون تولید و وارد ناوگان حمل و نقل کشور خواهد شد.

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از روند نهایی تکمیل پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان) که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفت، گفت : تاکنون هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه هزینه شده است.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این پروژه پس از بهره برداری می‌توانند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

نجفی با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان کرمانشاه است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملاً رایگان است.

نجفی با اشاره به هزینه‌های بالای درمان بیماران سرطانی در مراکز خصوصی، بهره‌برداری سریع‌تر از این مرکز را در جهت رفاه حال بیماران ضروری دانست .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر