Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:29:50 GMT

برق ورزشگاه فولادشهر در جریان بازی ذوب آهن و الوصل قطع شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۴۴۴۴

برق ورزشگاه فولادشهر در جریان بازی ذوب آهن و الوصل قطع شد

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان بازی ذوب آهن و الوصل و در دقایق ۵۵ بازی برق ورزشگاه فولادشهر برای حدود دو دقیقه قطع و موجب اختلال در روند بازی شد.

با تلاش دست اندرکاران مربوطه پس از گذشت این زمان بار دیگر برق ورزشگاه وصل و بازی میان ذوب آهن و الوصل از سر گرفته شد.

گفتنی است دیدار برگشت تیم‌های فوتبال ذوب آهن ایران و الوصل امارات در گروه A مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ امروز سه شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد که در پایان با برتری ۲ بر صفر شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4598685

منبع: مهر

کلیدواژه: ذوب آهن تیم فوتبال الوصل امارات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند تارتار به دبل برد مورایس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار که در بازی رفت موفق شد تیم ژوزه مورایس را در ورزشگاه نقش جهان شکست دهد، حالا در ورزشگاه خانگی خود نیز از سپاهان پیش افتاده و در آستانه دبل قرار گرفته است.

نکته جالب اینکه تارتار و مورایس فصل گذشته دربی اصفهان را برگزار کردند و حالا برای چهارمین بار با یکدیگر مواجه شده‌اند و این بار تارتار فرصت پیروزی را دارد.

این در حالی است که در ابتدای بازی دو سرمربی سرشناس با یکدیگر برخوردی صمیمانه داشتند و زمانی که تارتار برای خوشامدگویی به سمت نیمکت سپاهان رفت، مورایس هم به سوی او آمد و تارتار را به گرمی در آغوش گرفت و برای لحظاتی آنها بایکدیگر صحبت کردند.

عکس از علی رفعتی

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • انفجار و آتش‌بازی در کهکشان همسایه
  • تماشای برد مهم از روف‌گاردن تجهیز نشده! (عکس)
  • شوخی رودیگر با مامور امنیتی ورزشگاه پیش از بازی با بارسلونا / فیلم
  • شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی
  • اشک چند سبزپوش در فولادشهر درآمد(عکس)
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!
  • لبخند تارتار به دبل برد مورایس! (عکس)
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر