Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات گفت: تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در بازی‌های بعد داشته باشیم. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از اصفهان، لارنس رگکامف پس از شکست 2 بر صفر تیم الوصل امارات مقابل ذوب‌آهن ایران در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به هر دو تیم برای انجام چنین بازی تبریک می‌گویم، دو گلی که خیلی زود برای تیم ذوب‌آهن به ثمر رسید و نتیجه بازی را تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن تیم صعود کرده از این گروه است و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در بازی‌های بعد داشته باشیم.

ادامه دارد...

R1414/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد

لورنتزو پلگرینی اعتراف می کند که انتظار نداشته ده روسی چنین عملکردی در رم داشته باشد.

طرفداری | آاس رم فردا شب در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان میلان است. بازی رفت دو تیم در سن سیرو با نتیجه 1-0 به سود جالوروسی به پایان رسید. لورنتزو پلگرینی همراه دنیله ده روسی در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و گفت:

شاید درک این که بازی های دیگر چه اهمیتی دارند برای بازیکنان سخت باشد اما هیچ کس در تیم در مورد اهمیت بازی فردا شکی ندارد. ما برای چنین شب هایی بازی می کنیم، با استادیومی که ما را تشویق می کند تا تلاش بیشتری داشته باشیم. آن ها به اینجا می آیند تا از این مرحله صعود کنند اما رم نیز پس از شب خوبی که در سن سیرو داشت، به دنبال صعود است. ما می توانیم بازی آن شب را تکرار کنیم و شاید حتی بهتر از آن شب باشیم.

انگیزه ده روسی برای نشان دادن رم حقیقی؟

فکر می کنم این چیزی است که سرمربی می خواهد به ما منتقل کند. سرمربی می خواهد در تمام بازی ها پیروز شویم چون بازی های با اهمیت کمتر، همان هایی هستند که به ما اجازه می دهند سال بعد مقابل تیم هایی که دوست داریم، قرار بگیریم. مسئله بیشتر در مورد ذهنیت تیم است. در سال های اخیر عملکرد فوق العاده ای در اروپا داشته ایم اما در لیگ موفق نبوده ایم. رم تیم مهمی است که باید در مهم ترین تورنمنت ها و مقابل بهترین تیم ها رقابت کند. هدف ما این است که رم را به جایگاهی که لایقش است، بازگردانیم.

ماندن در رم تا پایان دوران حرفه ای ات؟

اینجا در خانه هستم اما در عین حال این یک چالش ادامه دار و زیباست. باید به میدان بروی و نشان دهی که لایق پوشیدن این پیراهن هستی. هرگز فکر نمی کردم دوران حرفه ای من به دریافت چنین هدیه ای منتهی شود. پیراهن رم و بازوبندی که 24 ساعت روز و در هر 365 روز سال پوشیده می شود. برای من حضور در کنار سرمربی یک رویاست. همان طور که باید، از این لحظه لذت می برم.

تجربه مقطع فعلی؟

از نظر سطح فوتبالی، خوب هستم. در مسیر خوبی قرار داریم، اگر چند ماه پیش به ما می گفتند که قرار است چنین عملکردی داشته باشیم، همگی خوشحال می شدیم. رم مسیری را آغاز کرده که جواب می دهد و به نظرم مسیر درستی است. از کاری که انجام می دهم، خوشحالم. راضی نیستم چون هنوز به هیچ یک از اهدافمان نرسیده ایم و برای راضی بودن زود است.

باید حقیقت را بگویم؛ انتظار نداشتم ده روسی تا این حد آماده باشد. در ابتدا سورپرایز شدم. گفتن این که به او باور داریم، کافی نیست. ما حاضریم به خاطر سرمربی خودمان را در آتش اندازیم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل
  • عملکرد ضعیف ستاره آرسنال: همه‌ش صفره!
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • گواردیولا: ترسی از رئال ندارم
  • مهم‌ترین بازی همه عمر کیلیان امباپه
  • توخل: چرا همه یادشان رفته با آرسنال بازی داریم!
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!