Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، در پی شهادت دو تن از بسیجیان جهادگر عرصه خدمت رسانی در منطقه کوت عبدالله از توابع شهرستان خوزستان، محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور پیام تسلیتی صادر نمودند که به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده معزز شهیدان والامقام سید محسن موسوی و محمد ناصری

روزی که امام مسلمین جهاد فرمودند: "الان همین حرکتی که شما در امداد به سیل‌زدگان خوزستان و دیگر مناطق می‌بینید، آموزش شهدای ما است؛ امروز حرکت عظیم مردم از سرتاسر کشور به سمت مناطق سیل‌زده یک پدیده‌ی عجیبی است" بی شک تمام خدمات جهادگران در کمک رسانی به مردم سیل زده استان‌های مختلف در زمره این وصف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگ‌های زرین افتخار آفرین انقلاب اسلامی ایران همواره با روحیه جهادی و انگیزه الهی و حضور بی‌منت در میادین و عرصه‌های جهادی و انقلابی توسط مردانی رقم زده شده است که هرگز آسودگی و آسایش را برنتابیدند. همان شیر مردانی که از همان لحظه اول حادثه سیل در کنار مردم بوده و هیچ گاه آرامش و آسایش را برای حود طلب ننموده اند و بی‌ادعا برای شرکت در این آزمون بزرگ، خالصانه و عاشقانه برای خدمت‌رسانی، شوق وصف ناپذیر داشتند. سلام بر شهیدان سرافراز «سید محسن موسوی» و «محمد ناصری»؛ آن جوانان مؤمن انقلابی که در این مسیر متعالی و در راه تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی عارفانه قدم نهادند و سرانجام نیز بر سر این پیمان جان مطهر خویش را تقدیم نمودند. طوبی لهم و حسن ماب.

اینجانب ضمن اظهار تأسف و تأثر فراوان از حادثه ناگوار پیش آمده برای جهادگران عزیز در کوت عبدلله اهواز، شهادت آن دو عزیز جهادگر را که حین خدمت به مردم خوب و سیل زده منطقه کوت عبدلله به فیض شهادت نائل آمدند به خانواده معظم و فداکار آنان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آنان علو درجات و برای بستگان پاداش صابرین مسئلت دارم.

دکتر محمد زهرایی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج سازندگی سیل بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی در اولين نشست بسيج سازندگي استان راهکارهاي به کارگيري بهينه ظرفيت اين نهاد براي توسعه استان بررسي شد.

قرار شد با ملاحظه شرایطی، گروه های جهادی فعال، ماشین آلات عمرانی و راهسازی در اختیار بگیرند.

در این نشست استاندار خراسان شمالی گفت: مشارکت گروه های جهادی در پیشبرد طرح های بهداشتی، آموزشی، عمرانی، آبرسانی و راه و ... هم مشکلات دست و پاگیر قوانین واگذاری به پیمانکاری را ندارد و هم هزینه های خدمات را کاهش می دهد و مقرون به صرفه است .

محمد رضا حسین نژاد گفت: از گروه های جهادی که مردمی هستند، در تامین ماشین آلات و تامین مکانی برای استقرار آنها حمایت می کنیم و در سال موسوم به جهش تولید با مشارکت مردمی، انتظار داریم بسیج سازندگی در شهرستان های تازه تاسیس به صورت ویژه، منشا خدمت باشد . 

در این جلسه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه استان، از حضور گروه جهادی ۵۰ نفره در شهرستان راز و جرگلان خبر داد و گفت: گروه های جهادی، گروه های مردمی هستند و می توانند در توسعه استان، نقش آفرین باشند. 

سردار فرجی افزود بسیج سازندگی در محرومیت زدایی، در حوزه های سلامت، فرهنگی و اجتماعی، امنیتی، راه سازی، آبرسانی و کشاورزی و سایر حوزه ها می تواند کمک کند.

وی از وجود ۲۰۴۴ گروه جهادی ثبت شده در استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم
  • خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم+فیلم
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند