Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- رئيس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) رزمندگي جنگ اقتصادي، ايجاد شغل توسط مردم است؛ مي‌خواهيم با مردم، استعداد و توانايي‌شان از مشکلات عبور کنيم‌.

به گزارش ايرنا، دکتر `محمد مخبر` روز سه‌شنبه در آيين امضا و مبادله‌ تفاهم‌نامه انتخاب ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) به‌عنوان معين اقتصادي درگز که در اين شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حکومت مثل يک انسان است و از روح و جسم تشکيل شده است؛ براي حکومت، شکل مهم خواهد بود اما براي دشمن مهم نيست؛ دشمن با روح حکومت کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه روح حکومت در جمهوري اسلامي ايران سه عامل دارد، تصريح کرد: اين عوامل باعث ايجاد انقلاب اسلامي و تمام پيروزي‌ها در مراحل مختلف بودند و همچنين باعث استمرار اين انقلاب شدند.
رئيس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) اسلام، رهبري و مردم را عوامل روح حکومت در جمهوري اسلامي دانست و گفت: اسلام از چنان جذابيتي برخوردار است که باعث ايجاد موج گرايش در غرب به اين دين شده است؛ غربي‌ها ميليون‌ها دلار براي مقابله با اسلام هزينه مي‌کنند اما موفق نشده‌اند.
مخبر افزود: رهبري، دومين عامل مهم روح حکومت در جمهوري اسلامي ايران است؛ دشمنان خودشان اقرار کرده‌اند که ميليون‌ها دلار براي پروژه‌‌هاي مختلف بر ضد ايران هزينه مي‌کنند اما يک سخنراني رهبر انقلاب تمامي پروژه را به باد مي‌دهد.
وي با اشاره به عامل سوم روح حکومت در جمهوري اسلامي ايران يعني مردم تأکيد کرد: محور تمامي فعاليت‌ها، مردم هستند؛ مردم در هشت سال دفاع مقدس با دست خالي در مقابل دشمن ايستادند؛ همچنين در توطئه‌هاي مختلف اين اتفاق افتاد.
رئيس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) با بيان اينکه در سيل اخير مردم کشورمان پاي کار آمدند، خاطرنشان کرد: در جنگ تحميلي، بخشي از مردم با جنگ درگير بودند اما در جنگ اقتصادي تمامي آحاد ملت، با اين جنگ درگير هستند.
مخبر تصريح کرد: در ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) در طول چند سال اخير 45 هزار پروژه با سرمايه‌اي بالغ بر 42 هزار ميليارد تومان منجر به ايجاد 400 هزار شغل شد.
وي با اشاره به اينکه تنها در سال 97، 81 هزار شغل مستقيم و غيرمستقيم توسط ستاد اجرايي فرمان حضرت امام‌(ره) در کشور ايجاد شد، گفت: بيمارستان درگز 25 سال بلااستفاده بود که با تلاش ستاد، اين بيمارستان رونق گرفت.
مخبر ادامه داد: 30 هزار بسته لوازم خانگي که هر کدام شامل پنج قلم کالا هستند و 32 هزار بسته لوازم‌التحرير بين مردم مناطق سيل‌زده توزيع شد.
وي با تأکيد بر اينکه اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، هيچ دشمني قادر به پيروزي نيست، افزود: مشکلات مردم، فقط به دست خودشان حل مي‌شود.
رئيس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) خاطرنشان کرد: رزمندگي جنگ اقتصادي، ايجاد شغل توسط مردم است؛ مي‌خواهيم با مردم، استعداد و توانايي‌شان از مشکلات عبور کنيم‌.
شبس**1504
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه اهر گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر به عنوان ایثارگران واقعی خود را برای نجات مردم فدا و ایثار می‌کنند.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جمع داوطلبان هلال احمر شهرستان اهر ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات این داوطلبان در کمک رسانی به سیل زدگان و آسیب دیدگان از حوادث و بلایای طبیعی افزود: داوطلبان هلال احمر فرشتگان نجات هستند که کلمه ایثار بهترین صفت برای قدردانی از این عزیزان می‌باشد.

وی از بارزترین روحیه داوطلبان هلال احمر را روحیه جهادی، ایثارگری و فداکاری برشمرد و گفت: جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان اهر نیز در راستای نجات اسلام و ارزش‌های انسانی همیشه با روحیه جهادی و ایثار در همه صحنه‌ها برای نجات مردم از حوادث روزگار حاضرند.

امام جمعه اهر همچنین نوع دوستی و محبت به انسان‌ها را از دیگر خصوصیات داوطلبان جمعیت هلال احمر ذکر کرد و گفت: هلال احمر نمونه بارزی از نوع دوستی و محبت به انسان‌ها است و در همه حال سعی کرده‌اند با محبت و انسان دوستی مشکلات مردم را رفع کنند.

وی در ادامه به عملیات غرور انگیز ‌«وعده صادق» که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخگویی به حمله رژِم صهیونیستی به کنسولگری ایران در کشور سوریه انجام شد نیز اشاره کرد و این عملیات را فتح الفتوح ایرانیان در مقابل دشمنان برشمرد و افزود: این عملیات غافلگیرانه بسیاری از معادلات نظامی دشمنان را بر هم زد و باعث خوشحالی و غرور ایرانیان و سایر مسلمانان جهان شد.

امام جمعه اهر همچنین به برخی از مشکلات کشور و در رأس آن مشکلات اشتغال، مسکن، ازدواج و غیره جوانان ایران اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همت مسئولان کشوری و دعای خیر مردم به زودی شاهد برطرف شدن مشکلات جوانان باشیم.

وی در ادامه انتقال تجربیات و دانش گذشتگان به نسل جدید را در راستای پیشرفت و رفع مشکلات جامعه بسیار مهم برشمرد و از پیشکسوتان و مدیران و روسایی که دارای تجربیات زیاد و ارزشمندی دارند خواست این تجربیات را به نسل‌های آینده انتقال دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان