Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:37:50 GMT

برق شهر خضری دشت بیاض وصل شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۴۶۳۹

برق شهر خضری دشت بیاض وصل شد

بیرجند - ایرنا - مدیر توزیع برق قاینات گفت: برق شهر خضری دشت بیاض که بر اثر توفان و شکستن درخت به طور کامل قطع شده بود، وصل شد.

محمود خسروی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 21 شامگاه امروز، برق شهر خضری دشت بیاض بر اثر توفان شدید و شکستن درخت قطع شد.
وی بیان کرد: با تلاش ماموران شرکت برق در همان ساعت اولیه برق قسمتی از این شهر و با تلاش یک ساعته ماموران شرکت برق 2 فاز مسکن مهر این شهر نیز ساعت 22 امشب وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خسروی گفت: 2 تیم از کارکنان شرکت برق شهرستان قاینات نسبت به عیب یابی خطوط انتقال برق و وصل برق در این شهر همکاری داشتند.
خضری دشت‌ بیاض مرکز بخش نیمبلوک از توابع شهرستان قاینات است.
وزش باد همراه با گرد و خاک از روز گذشته (دوشنبه) سراسر استان خراسان جنوبی را فراگرفت و بنابر پیش بینی هواشناسی تا فردا نیز ادامه دارد.
7556*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد برق توفان قاينات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده گچساران به زیدون برای انتقال لوله آب فردا بسته می‌شود

جاده گچساران به زیدون فردا چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه به مدت ۱۲ ساعت بسته خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوجبه نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آقاجری، جاده گچساران به زیدون فردا چهارشنبه 29 فرودین ماه به مدت 12 ساعت فردا به منظور انتقال خط لوله آب برای 12 ساعت مسدود و جاده جایگزین مشخص شده است.

در اطلاعیه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آقاجری آمده است: این شرکت قصد تعویض و تعمیر خط اصلی انتقال آب در جاده شهر سردشت زیدون به سمت گچساران و بهبهان را دارد که این عملیات باعث مسدودسازی جاده ارتباطی گچساران به زیدون و دیلم حد فاصل کارخانه قند نباتی ارجان نوین خواهد شد.

در این اطلاعیه از رانندگان خواسته شده فردا از ساعت 8 تا 20 از مسیر کمربندی شهر سردشت زیدون تردد کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • برگزاری جشنواره اذان آوای ماندگار در تبریز
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • جاده گچساران به زیدون برای انتقال لوله آب فردا بسته می‌شود
  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان نکا