Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-24@18:51:15 GMT

افزایش صورتحساب و قطع خطوط برخی از مشترکین همراه اول

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۴۶۷۷

افزایش صورتحساب و قطع خطوط برخی از مشترکین همراه اول

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بروز اختلال در اجرای عملیات صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکین شده است.

شاهین آرپناهی - مدیر روابط عمومی همراه اول - با تأیید این موضوع در صفحه توئیتر خود نوشته است "از مردم و مشترکین پوزش خواسته و اطمینان می‌دهیم نهایت تلاش در جهت رفع مشکل در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات اصلاحی لازم بزودی از طریق پیامک برای مشترکین ارسال می‌شود.

اما روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هم اعلام کرد: در پی شکایات متعدد مشترکین در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ مبنی بر صدور قبض‌های نامتعارف برای مشترکان همراه اول، این موضوع از سوی رگولاتوری بررسی و مشخص شد این اتفاق به دلیل نقص فنی و مشکلات سامانه صدور صورتحساب اپراتور، رخ داده است.

بر اساس این اطلاعیه، با پیگیری رگولاتوری اپراتور همراه اول برای رفع مشکل اقدام کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن قبض‌های تلفن همراه مشترکین اصلاح می‌شود.
 

طبق اعلام رگولاتوری مشترکین نباید درباره قبض‌های تلفن همراه نگرانی داشته باشند. اپراتور نیز حق ندارد خطوط این دسته از مشترکین را به دلیل عدم پرداخت قبض یا رد شدن از آستانه‌های تعریف شده قطع کند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، ولی بهره مند ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز آسمان استان قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به بررسی نقشه‌ها و الگوهای جوی، برای ۷۲ ساعت آینده این استان هشدار زرد صادر شده است.

بهره مند تصریح کرد: این سامانه در برخی مناطق همراه با رگبار باران و رعد و برق و احتمال تگرگ و افزایش سرعت و وزش باد و گرد و غبار رقیق پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6086399

دیگر خبرها

  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • ضرر‌هایی که نوشیدن قهوه به همراه دارد
  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • اپراتور‌ها چقدر به تعهدات خود عمل کردند؟/ مردم بهبود کیفیت اینترنت را احساس نمی‌کنند