Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@08:31:49 GMT

جاسازی 22960 کیلو برنج در میان پوست پسته!

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۴۷۲۳

جاسازی 22960 کیلو برنج در میان پوست پسته!

به گزارش جماران؛ کانال رسمی پنجره واحد تجارت فرامرزی نوشت:

«به گزارش روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی،طی بازرسی از یک دستگاه کامیون ورودی به کشور از مرز ترکمنستان، تعداد 22 عدد شمش مس که به صورت ماهرانه ای در زیر تخت (کابین راننده) جاساز شده بود کشف و کامیون برای کنترل های بیشتر به سایت ایکس ری منتقل و پس از اسکن تعداد 48 عدد شمش مس که در جعبه روغن کامیون جاساز شده بود کشف و در مجموع تعداد 60 قطعه شمش مس به وزن کل 367 کیلوگرم توسط ماموران گمرک شهید شوشتری سرخس کشف و ضبط گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران گمرک مرزی میلک، به دنبال تشدید بازرسی کامیونهای خروجی از کشور، از یکدستگاه کامیون خروجی مقدار 6550 لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوئیل کشف کردند.

به گزارش روابط عمومی گمرک مرزی میلک، یک راننده خارجی که این مقدار سوخت را در جوف کالای صادراتی جاسازی نموده بود؛ با استفاده از تاریکی هوا تلاش به خروج محموله از کشور داشت که هوشیاری مأموران این گمرک مانع از خروج این مقدار سوخت گردید.

ماموران گمرک بازرگان طى بازرسى و مشکوک شدن به یک دستگاه کامیون خروجی طى بازرسى هاى دقیق و اسکن کامیون مربوطه، موفق به کشف مقدار ٢٢٩٦٠ کیلوگرم برنج که در میان پوست پسته جاسازى شده بود گردیدند.»

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 قاچاق گمرک کالای قاچاق سوخت قاچاق 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد کامیون با ۳ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد اظهار کرد: در ساعت ۲۱:۱۰ شب گذشته گزارش تلفنی مبنی بر برخورد کامیون با دو خودرو پژو و روآ در کنارگذر شمالی اراک حدفاصل روستای نمک کوه به واحد ارتباطات اورژانس اعلام شد که ۲ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این سانحه سه نفر مصدوم شدند که مصدومان پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی به بیمارستان امام حضرت ولیعصر (عج) منتقل شدند.

کد خبر 6081163

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی در بوکان
  • کشف مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • برخورد کامیون با ۳ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • قیمت حبوبات در میادین تره بار
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی