Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی ظهر سه شنبه در همایش روابط عمومی‌های استان مرکزی در اراک اظهار داشت: در حال حاضر استان مرکزی نیازمند جنب و جوش و تحرک بوده و تا زمانی که پویایی در دستگاه‌های اجرایی ایجاد نشود، تحول اتفاق نخواهد افتاد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: در حقیقت روابط عمومی‌ها باید بنیان گذار تغییر و خلاقیت در دستگاه‌ها باشند و با خلق افق‌های جدید به توسعه دستگاه اجرایی خود کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اثرگذاری بر افکار عمومی و جامعه ازجمله مهمترین وظایف روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی است.

اکرمی بیان کرد: سال جاری با وجود شرایط تحریم، مشکلات اقتصادی و برخی تنگناها، شرایط ویژه ای دارد که باید تصمیمات متفاوت اتخاذ شود. در این رابطه باید روابط عمومی‌ها عامل تحرک و پویایی دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه استان و کشور باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: در راستای اهداف مذکور، روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه دارند تا مزیت‌های استان مرکزی را معرفی کنند چراکه استان مرکزی پتانسیل‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف دارد.

اکرمی با تاکید بر توسعه صنعت گردشگری استان گفت: استان مرکزی سرزمینی با جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد است که نیاز به معرفی دارد. صنعت گردشگری درآمد سرشاری به همراه دارد و جایگزین اقتصادی مطلوبی است که بای مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 4598222

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی همایش روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد

روابط عمومی فرودگاه مهرآباد اعلام کرد، ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی فرودگاه مهرآباد اعلام کرد، با توجه به پر شدن فضای پارکینگ خودرو در فرودگاه، مسافران برای سهولت دسترسی به فرودگاه، به جای خودروی شخصی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت باید زمینه‌ایی برای سوق دادن سرمایه سرگردان مردم به سمت تولید فراهم آورد
  • ۱۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند
  • بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • زمینه اشغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • زاکانی : مراسم هایی مانند «شهر رمضان» ادامه خواهد یافت | عید سفر نمی‌ روم و مشغول خادمی مردم هستم
  • فراجا با برقراری امنیت زمینه تحقق شعار را فراهم می‌کند
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|احسان ارکانی
  • زمینه مشارکت مردم در حوزه اقتصادی فراهم می شود