Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بجنورد - ايرنا - معاون هماهنگي امور عمراني استاندار خراسان شمالي گفت: بارندگي هاي مطلوب بهار امسال 56 درصد از مخازن سدهاي استان را پرآب کرده است.

به گزارش ايرنا به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين المللي استانداري، رضا رجب زاده روز سه شنبه در شوراي هماهنگي مديريت بحران استان افزود: اگر بارندگي هاي اخير نبود استان در حوزه آبرساني با مشکلات حادي مواجه مي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه اکنون استان از نظر بارندگي و سيلاب ها همچنان در شرايط بحران قرار دارد، اظهار داشت: بنابراين ضروري است وضعيت لايروبي ها مشخص شود که براي اين کار علاوه بر اعتبار استان به اعتبارات ملي نياز داريم.
*شوراي هماهنگي بازسازي تشکيل مي شود
معاون عمراني استاندار خراسان شمالي گفت: با تدبير استاندار؛ شوراي هماهنگي بازسازي با عضويت دستگاههاي اجرايي مربوط به زودي تشکيل مي شود تا در خصوص تمام عمليات بازسازي مناطق آسيب ديده تصميم گيري شود.
وي بازسازي منازل خسارت ديده را اولويت نخست استان خواند و افزود: بايد با برنامه ريزي خاص، بخشي از منابع مالي را صرف بازسازي مسکن کرد تا زندگي روستاييان به حالت عادي برگردد.
* اجراي طرح جمع آوري آب هاي سطحي
وي با تاکيد بر اجراي طرح جمع آوري آب هاي سطحي گفت: بايد شهرداري ها تا سه ماه آينده اين طرح را آماده کنند تا ساير طرح ها منطبق با آن اجرايي شود.
رجب زاده گفت: مطالعات آب هاي سطحي مرکز استان هنوز تکميل نيست هرچند شهرداري بجنورد اقدامات خوبي را انجام داده اما با اجراي اين طرح، مشکلات اين حوزه به حداقل مي رسد.
وي افزود: در سيل اخير عملکرد دستگاه هاي اجرايي استان در حوزه بحران و پيشگيري مطلوب بود.
*رسانه ها با مديريت بحران هماهنگ باشند
رجب زاده گفت: در جريان سيلاب هاي اخير اخبار متفاوتي از سوي رسانه هاي استان منتشر مي شد که برخي با واقعيات تناقض داشت.
معاون عمراني استاندار خراسان شمالي گفت: رسانه ها آمارهاي لازم را تنها از اداره کل مديريت بحران استان دريافت کرده و از انتشار اخبار ضدو نقيض پرهيز کنند.
5132
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رضایی، صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با توجه به بارندگی‌های شدید امروز در این شهر گفت: احتمال بروز سیل و آب گرفتگی معابر در رفسنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان آمادگی لازم مقابله با این پدیده را دارد افزود: به مردم هشدارمی دهیم که از تردد غیرضروری در خیابان‌ها و معابر جلوگیری کنند و در زمان بارندگی موارد اضطراری را به شهرداری و ستاد بحران اعلام نمایند.

کد خبر 6087465

دیگر خبرها

  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است