Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@21:03:08 GMT

فخرالدینی: هنوز 2 بازی سخت در پیش داریم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۴۸۹۲

به گزارش ایلنا، میلاد فخرالدینی پس از پیروزی دو بر صفر مقابل الوصل امارات گفت: خدا را شکر که این بازی را بردیم قبل از بازی گفته بودم اگر این بازی را ببریم ۸۰ درصد راه صعود را طی کرده‌ایم اما با نتایجی که امشب رقم خورد دوباره به شانس ۵۰ درصدی برای صعود رسیدیم. چون دو بازی خیلی سخت داریم درست است که ۱۰ امتیاز داریم اما شرایط سخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید در بازی‌های آینده امتیاز بگیریم. البته با توجه به امتیازاتی که گرفته‌ایم شرایط‌مان نسبت به سایر تیم‌ها بهتر شده است. 

فخرالدینی در مورد اینکه بعد از بازی با پرسپولیس حالا باید با تراکتورسازی بازی کنید، گفت: در این هفته فشار زیادی روی ما بود. اما با تدابیر کادر فنی مشکلات حل می‌شود زیرا ما با ۱۳ - ۱۴ بازیکن بازی نمی‌کنیم و با ۲۰-۲۱ بازیکن بازی می‌کنیم و استراحت لازم به بازیکن داده می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی جدید دنیای فوتبال

­بازیکن ۱۷ ساله آفریقایی- فرانسوی مسی جدید فوتبال جهان لقب گرفت.

به گزارش مشرق، رایان مسی بازیکن ۱۷ ساله فرانسوی به تازگی به مسی جدید فوتبال جهان تشبیه شده است.

رایان مسی ارتباطی با لیونل مسی ندارد، اما گفته می‌شود این بازیکن از لحاظ هوش و نبوغ فوتبالی از ستاره فوتبال جهان کم ندارد.

رایان مسی ماکنون در تیم ۱۷ ساله‌های فرانسه بازی می‌کند و وی اصلیتی کامرونی دارد، اما پدر بزرگ وی سودانی است و خود این بازیکن در فرانسه بازی می‌کند.

این بازیکن متولد سال ۲۰۰۷ است و رابطه خانوادگی با لیونل مسی ندارد او در تیم دیژون فرانسه بازی می‌کند و اخیرا با تیم ملی جوانان این کشور به میدان رفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • فکری بازی کنیم
  • ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟
  • اینتر آماده فروش والنتین کاربونی با بند بازخرید
  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • گل به خودی بازیکن لتونی مقابل لیختنشتاین در ثانیه 14 بازی! / فیلم
  • بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)
  • مهدی قائدی: گلم را تقدیم مهدی طارمی می‌کنم
  • چرا مدافع جوان تیم ملی نیمکت نشین شد؟
  • بهترین بازیکن دیدار ترکمتستان و ایران