Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:50:56 GMT

ناشران خراسان شمالی در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۴۹۷۱

ناشران خراسان شمالی در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارند

بجنورد- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از حضور ناشران و روستاهای دوستدار کتاب استان در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی این اداره کل؛ حسین فرخنده سه شنبه شب اظهار داشت: این نمایشگاه از چهارم اردیبشهت ماه آغاز می شود و تا چهاردهم همین ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: روستای ارکان از توابع شهرستان بجنورد در پنجمین دوره از جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به عنوان 10روستای برتر کشور و روستای بزنج از توابع اسفراین به عنوان برتربرترین ها در این دوره از جشنواره انتخاب شد.
وی با بیان اینکه روستاهای برگزیده در نمایشگاه کتاب تهران حضور می یابند، گفت: روستای ارکان بجنورد و روستای بزنج اسفراین از جمله روستاهای برگزیده هستند و به عنوان نماینده استان خراسان شمالی در نمایشگاه کتاب تهران شرکت می کنند.
فرخنده، همچنین از حضور ناشران استان در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد وافزود: انتشارات در قلم، مدافعان، عقربه، درج سخن و آذرین مهر از جمله انتشارات شرکت کننده در نمایشگاه کتاب تهران هستند.
وی خاطرنشان کرد: سی ودومین نمایشگا کتاب تهران از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت ماه هر روز از ساعت 10صبح تا 20 در محل مصلی امام خمینی(ره) برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.
روستاهای استان خراسان شمالی در پنج دوره از برگزاری جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور خوش درخشیده اند.
ط/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نمايشگاه كتاب حضور ناشران خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود اما باید کشورهای جدیدی برای صادرات کالاها بازاریابی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی با تاکید بر تقویت صادرات در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: افزایش تولید و در کنار آن تقویت صادرات سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

وی با بیان اینکه افزایش تولید در بازاریابی جهانی باعث رونق اقتصاد شده و این در جهت اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در استان است، افزود: باید تمام تولیدات سطح استان استخراج و متناسب با آن بازارهای جدید جهانی شناسایی شود.

استاندار خراسان شمالی گفت: اکنون بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات استان هستند، بر همین اساس کشورها متناسب با نیازمندی‌های آن‌ها پالایش شود تا صادرات استان بازار جهانی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته رونق تولید، صادرات و تراز تجاری روند مطلوب داشت که باید در سال جاری قوی‌تر و با یک جهش بیشتر دنبال شود.

حسین نژاد گفت: حضور قوی استان در نمایشگاه اکسپو تهران مؤثر است و بسترسازی برای حضور تمام بخش‌های تولیدی به جهت معرفی تولیدات و ظرفیت‌های استان فراهم شود.

وی در خصوص آماده‌سازی غرفه‌ها در این نمایشگاه نیز اظهار داشت: تمهیدات لازم برای حمل و نقل و غرفه‌آرایی و … نیز باید با کار کارشناسی اندیشیده شود.

ناصر فخر موحدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه با بیان اینکه خراسان شمالی در نمایشگاه اکسپو حضور قوی و فعال خواهد داشت، اظهار کرد: ۲ بخش خصوصی و دولتی با هدف معرفی توانمندی و پتانسیل‌های استان و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

کد خبر 747026

دیگر خبرها

  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • اعلام جزییات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب
  • واردات کتاب در چند قدمی ارز مبادله‌ای/ مابه‌تفاوت نمی‌دهیم