Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، مولوی «عبدالحمید اسماعیل زهی» امام جماعت مسجد مکی زاهدان، در پی معرفی سرلشکر «حسین سلامی» به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیام تبریکی به شرح ذیل ارسال کرد:

 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

سردار سرلشکر حسین سلامی
انتصاب حضرتعالی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک می‌گویم و برای جنابعالی در مسیر اعتلا و امنیت کشور عزیز آرزوی توفیق مزید دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به اوضاع کنونی جهان، به‌ویژه بحران‌های جهان اسلام و وضعیت داخلی کشور، به‌نظر بنده بهترین راه برون‌رفت از بحران‌های موجود، سیاست تنش‌زدایی در سطح جهانی و تمرکز بر حل مسائل داخلی و توجه به ادیان، مذاهب و اقوام ایرانی می‌باشد.
ومن الله التوفیق

 

گفتنی است این عالم اهل سنت چندی پیش در خطبه های نماز جمعه، اقدام خصمانه امریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم نموده و اظهار داشت: «امریکایی‌ها تحریم‌ها و فشارهای خودشان را بر کشور ما تشدید کرده‌اند و جدیداً سپاه پاسداران را نیز تحریم کرده و این ارگان مهم کشور را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده‌اند. اگر نصرت و یاری خداوند متعال و حمایت مردم با ما همراه باشد، نه‌تنها تحریم سپاه پاسداران، بلکه هیچ تحریمی نمی‌تواند به ما ضرر برساند و مشکل ایجاد کند.»

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حسین سلامی سرلشکر مولوی عبدالحمید سپاه پیام تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

بنابر روایت مهر، در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899186

دیگر خبرها

  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد