Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعباس بهرامی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طبق آخرین برآورد صورت گرفته تاکنون ۶۴۵ میلیارد تومان خسارت ناشی از سیلاب به زیرساخت‌های جاده‌ای استان از جمله جاده‌ها و ابنیه فنی وارد شده است.

وی با بیان اینکه تا فروکش کردن کامل آب امکان برآورد نهایی خسارت وجود ندارد، افزود: تمامی جاده‌ها باید از آب خارج شوند تا برآورد دقیق‌تری صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: در بارندگی‌هایی که از سال ۹۷ شاهد بودیم، استان خوزستان کمترین تخریب پل‌ها را داشته است و علی رغم حجم بالای بارندگی‌ها، روان آب‌ها، سیلاب‌ها و آب‌های رهاسازی شده که از زیر این پل‌ها عبور کردند، کمتر از ۱۰ پل تخریب شدند و این امر نشان می‌دهد تنقیه پل‌ها و پاکسازی حریم رودخانه‌ها به خوبی صورت گرفته است.

بهرامی نیا بیان کرد: اما به دلیل آب شستگی های زیادی که صورت گرفت، حدود ۳۰۰ ابنیه فنی خوزستان در مسیرها که عمدتاً پل و آبرو هستند دچار آسیب شده‌اند و نیاز به تعمیر دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در خصوص تردد در جاده اهواز-خرمشهر نیز اظهار کرد: روز گذشته کیلومتر ۳۸ این جاده دچار آبگرفتگی شد، اما با اقدامات انجام شده از سوی نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ایجاد سیل بند خاکی، مشکل مرتفع شد.

وی با بیان اینکه همزمان با ایجاد سیل بند خاکی، تردد در این مسیر با احتیاط انجام شد، گفت: در حال حاضر هیچ گونه مشکل تردد در جاده اهواز به خرمشهر وجود ندارد.

کد خبر 4598631

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل خوزستان اداره کل حمل و نقل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار طغیان رودخانه ها در ۳ استان

سازمان هواشناسی برای استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان وبلوچستان هشدار سطح نارنجی وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌ها و خسارت به کشاورزان صادر کرد.   به گزارش تسنیم، این بارش‌ها مخاطره جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، آبگرفتگی معابر عمومی، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی، خسارت به سازه‌های موقت و خسارت به صنعت کشاورزی را به همراه خواهد داشت.   سازمان هواشناسی توصیه کرده مردم از رودخانه‌ها و مسیل‌ها و عدم استقرار در مناطق مرتفع فاصله بگیرند. همچنین عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، همراه داشتن تجهیزات لازم و سوخت کافی هنگام سفر با خودرو، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، بازگشایی دهانه پل‌ها، انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف از دیگر توصیه‌های سازمان هواشناسی است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • بازگشایی محور فاریاب _کهنوج
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • خسارت باران به زیرساخت‌های انرژی در قشم
  • هشدار طغیان رودخانه ها در ۳ استان
  • خسارت بارندگی شدید به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان