Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب یزدان پناه اظهار کرد: این اقلام مصرفی با هدف کمک به صنعتگران مناطق سیل زده استان تا ۱۰ اردیبهشت ماه جاری توزیع می‌شود.

یزدان پناه با اشاره به بررسی وضعیت کارگاه‌های شهری و روستایی صنایع دستی پس از وقوع سیل در سطح استان، افزود: میزان خسارت‌های احصا شده در حوزه صنایع دستی بیش از ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از هنرمندان صنایع دستی حمایت‌های لازم انجام خواهد گرفت و تسهیلات ارزان قیمت به منظور جبران خسارت‌ها اعطا می‌شود، تصریح کرد: غالب خسارت‌های وارد شده در بخش صنایع دستی استان مربوط به کارگاه‌های صنایع دستی و منازل فعالان این حوزه بود.

کد خبر 4598730

منبع: مهر

کلیدواژه: میراث فرهنگی خراسان شمالی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت

  حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون با اشاره به توزیع ۶۲۴ تن اقلام تنظیم بازار طی سال ۱۴۰۲ در این شهرستان، اظهار کرد: از این میزان، ۳۲۵ تن برنج هندی و تایلندی، ۱۶۷ تن شکر و ۱۳۲ تن گوشت گوساله منجمد و گوشت مرغ  بوده و با توجه به مناسبت‌های تقویمی قسمتی از اقلام بین موسسات خیریه، بهزیستی، مساجد و هیئت‌ها توزیع شده است.

او افزود: این طرح در جهت حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم بازار قیمت کالاها، مقابله با گرانفروشی، احتکار و توزیع صحیح اقلام و کالا‌های اساسی انجام شده است.

رشیدی بیان کرد: تخصیص اقلام توسط مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مشخص شده و سپس در کارگروه امنیت غذایی شهرستان، فروشگاه‌های هدف، انتخاب و  بازرسی توسط بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی و بسیج اصناف در سطح شهر به طور منظم و روزانه از فروشگاه‌های توزیع اقلام تنظیم بازار، صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • صنایع و سازمان‎ها قسمتی از برق مصرفی را خودشان تولید کنند
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل دستگاه‌های ضروری نمی‌شود
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی