Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع جوان لیورپول معتقد است که منچستریونایتد برای حضور در تاپ فور، به نتیجه گرفتن در دربی منچستر، نیاز دارد.

طرفداری - ترنت الکساندر آرنولد، عنوان کرد که منچستریونایتد به کسب نتیجه در بازی مقابل منچسترسیتی، نیاز دارد و  در این بازی خاص، طرفدار منچستریونایتد خواهد بود. مدافع راست لیورپول، نقش بسیار موثری در تیم یورگن کلوب داشته است و سهم زیادی در موفقیت های فصل جاری قرمزها، دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ManchesterEveningNews، لیورپول با یک بازی و دو امتیاز بیشتر نسبت به منچسترسیتی، در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، اما، این وضعیت ممکن است دوام چندانی نداشته باشد، چرا که اگر شاگردان گواردیولا در بازی چهارشنبه شب (24 آوریل) در مقابل منچستریونایتد پیروز شوند، با یک امتیاز بیشتر نسبت به لیورپول، صدرنشین لیگ برتر خواهند شد. مدافع جوان قرمز ها اما، در خصوص کورس قهرمانی تیمش با منچسترسیتی، اظهار داشت:

امتیازاتی که تا به حال کسب کرده ایم مهم نیستند. مسئله اصلی این است که از این به بعد، چند امتیاز کسب خواهیم کرد تا فشار را بر روی منچسترسیتی، ثابت نگه داریم. خوشبختانه منچستریونایتد به ما کمک خواهد کرد. 

او در پاسخ به سوال در مورد اینکه آیا در دربی منچستر، طرفداری منچستریونایتد خواهد بود یا خیر، عنوان کرد:

وضعیت جالبی است. در این مقطع از فصل، نیاز است تا از تیمی که به طور معمول دوست ندارید، حمایت کنید. برای رسیدن به هدفمان برای قهرمانی در لیگ برتر، نیاز داریم که تیمی تا انتهای فصل، با متوقف کردن منچسترسیتی، به ما کمک کند. روز یکشنبه (21 آوریل) از تاتنهام حمایت می کردیم و روز چهارشنبه حامی منچستریونایتد خواهیم بود. احتمالا بازی را تماشا خواهم کرد. نمی دانم در آن زمان بازی دیگری برگزار خواهد شد یا خیر. این هیجان انگیز است، اما نباید بیش از حد به باخت منچسترسیتی امیدوارم باشیم. 

با وجود این که منچستریونایتد، هنوز در حال رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا  و قرار گرفتن در جمع تاپ فور است، ترنت الکساندر آرنولد، فشار ها را بر روی شاگردان سولسشر افزایش داد. او اظهار داشت:

آن ها بدون در نظر گرفتن این موضوع که با پیروزی در مقابل منچسترسیتی، به قهرمانی ما کمک خواهند کرد، باید برای حضور در جمع تاپ فور رقابت کنند و احتمالا، نتیجه گرفتن در مقابل منچسترسیتی، به نفع آن ها خواهد بود.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی و رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل در ورزشگاه اتحاد روبروی یکدیگر به میدان خواهند رفت. 

یوفا دقایقی پیش اعلام کرد که اورساتو که یکی از بهترین داوران حال حاضر فوتبال اروپا به حساب می‌آید قرار است قضاوت این بازی را برعهده داشته باشد و به نظر می‌رسد که هر دو تیم از این انتخاب یوفا راضی و خوشحال خواهند بود. 

شاگردان کارلو آنچلوتی خاطره بسیار خوبی از اورساتو خصوصا در دیدار برابر منچسترسیتی دارند. صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان فصل 22-2021 که با پیروزی معجزه‌آسا برابر سیتی در بازی برگشت و با دو گل رودریگو و بنزما در لحظات پایانی و وقت اضافه به دست آمد، با قضاوت همین داور ایتالیایی بود. 

بازی رفت این دو تیم با نتیجه 3-3 مساوی به پایان رسید تا حساسیت برای این بازی به اوج خودش برسد. هر دو تیم تلاش خواهند کرد تا با کسب پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی شوند و یک قدم به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک‌تر باشند.

دیگر خبرها

  • آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • فعلا نمی‌خواهم به فوتبال فکر کنم | بازیکنان ما برای این قهرمانی جان‌شان را وسط گذاشتند
  • پیش‌بینی اوپتا؛ منچسترسیتی تاریخ‌سازی می‌کند
  • احسان حاج‌صفی برنده دربی کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا
  • رکوردی دیگر برای گواردیولا در لیگ برتر؛ ۱۵۰ بازی خانگی و ۷۸٪ پیروزی