Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@08:04:45 GMT

ذوب آهن به استقلال و پرسپولیس می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۵۱۲۹

ذوب آهن به استقلال و پرسپولیس می‌رسد؟

تیم فوتبال ذوب آهن با پیروزی ۲ بر صفر مقابل الوصل توانست تا حدودی صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کند و اگر بتوانند یک امتیاز رو در روی الزورا بدست آورند می‌توانند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

ذوبی‌ها که در لیگ وضعیت خوبی نداشتند، می‌توانند یک هفته زودتر به مرحله یک هشتم نهایی بروند و برای پنجمین بار به مرحله حذفی حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر سبزپوشان موفق به صعود شوند به رکورد پرسپولیس و استقلال می‌رسند.

سرخابی‌های پایتخت با ۵ بار حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رکورد دار هستند و اگر ذوب آهن صعود کند، این تیم هم به رکورد آن‌ها می‌رسد. البته تیم‌های پایتحت این فرصت را دارند که با برتری در ۲ بازی آخر، بازهم بالاتر از ذوب آهن قرار بگیرند.

تیم سپاهان اصفهان با ۳ صعود در رده بعدی قرار دارد و دیگر تیم‌های ایرانی هم حداکثر یک بار به مرحله بعدی راه یافته اند. البته ذوب آهن در حالی به پنجمین صعود خود رسید که هفتمین حضور خود را تجربه می‌کند، اما استقلال ۱۰ و پرسپولیس ۸ بار در این رقابت‌ها حاضر بوده اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان

۵ تیرانداز کشورمان در مسابقات کسب سهمیه برزیل به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان راه یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ششمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ 50 متر سه وضعیت در خط آتش ایستادند.

در پایان دور  مقدماتی نجمه خدمتی با 589 امتیاز و با شکستن رکورد ایران در  تفنگ 50 متر سه وضعیت در رویدادهای برون مرزی، به عنوان نفر دوم گروه راهی مرحله بعد شد. فاطمه امینی، دیگر نماینده کشورمان نیز با 581 امتیاز ضمن ارتقای رکورد خود به مرحله دوم راه یافت. الهه احمدی نیز 579 امتیاز را ثبت کرد و راهی دور بعدی شد.

در بخش مردان و در پایان دور  مقدماتی پوریا نوروزیان با 590 امتیاز و امیر محمد نکونام با 583 امتیاز راهی دور دوم شدند. مهیار صداقت نیز امتیاز 576 را ثبت کرد.

دور دوم رقابت‌های تفنگ 50 متر سه وضعیت پنجشنبه، 30 فروردین ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود ستاره اسنوکر ایران به مرحله نهایی قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا
  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • خوشحالی کاپیتان بایرن: عجب شبی بود!
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا