Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@23:14:54 GMT

آتش سوزی در حوالی کاخ ورسای فرانسه

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۵۱۵۱

آتش سوزی در حوالی کاخ ورسای فرانسه

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- منطقه‌ای در شهر «ورسای» فرانسه دچار حریق و آتش سوزی شد. این آتش سوزی در نزدیکی کاخ و پارک ورسای در فرانسه رخ داد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیلم فرانسه کاخ ورسای آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان

مرد جوانی که به طرز دلخراشی همسرش هدف شلیک گلوله قرار داده و به تهرن متواری شده بود به دام افتاد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اوایل اردیبهشت ماه امسال، در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران یکی از کلانتری‌های غرب تهران در خیابان در حال گشت‌زنی بودند که به‌صورت اتفاقی به یک مرد جوان مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ خیلی زود در بازرسی بدنی از او یک قبضه کلت‌کمری کشف شد؛ متهم در همان بازجویی‌های اولیه گفت که با این سلاح گرم مرتکب قتل دلخراشی شده است!

بدین ترتیب مرد جوان برای تحقیقات مقدماتی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و به هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت: از ملایر به تهران فرار کردم؛ با همسر اختلافات بسیار شدیدی داشتم که روز حادثه طبق معمول با یکدیگر مشاجره داشتیم اما در این میان با کلت‌کمری که از قبل خریده بودم به او شلیک کردم؛ پس از این حادثه مرگبار به ترمینال رفتم و با اتوبوس به تهران آمدم اما بازداشت شدم.

قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در نخستین گام با استعلام‌های اولیه متوجه شدند که زن جوان در جریان این تیراندازی جان سالم برده اما روی تخت بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان است که بر اساس گزارش‌های کادر درمان او حال جسمانی نامساعدی دارد و در یک قدمی مرگ قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تفهیم اتهام به دادسرای مربوطه در شهرستان ملایر اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماه صورتی در آسمان امشب را ببینید
  • رنگ ماه چهارشنبه شب صورتی خواهد شد
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • امشب رنگ ماه عوض می شود!
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • امشب پنجم اردیبهشت، ماه صورتی می‌شود
  • امشب ماه صورتی می‌شود
  • امشب ماه کامل صورتی را رصد کنید
  • مشکل ساز شدن حوضچه برای گوسفندان در حوالی آرمگاه ویس نازار + فیلم
  • «اسلحه مادری» در قاب شبکه دو