Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:10:55 GMT

ساماندهی خودرو‌های فروش اقلام و سد معبر

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۵۲۲۶

ساماندهی خودرو‌های فروش اقلام و سد معبر

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: نیروی انتظامی برنامه‌ای برای جلوگیری از فعالیت افراد در حال کار ندارد.

وی افزود: باید محل خودر‌وهای فروش اقلام و کالا‌ها ساماندهی شود و به یک مکان خاص و از قبل تعیین شده منتقل شوند تا در خارج از محدوده مشخص شده خودرویی بمانند و فعالیت خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سد معبر وانت‌‌های میوه‌فروش در تهران + تصاویر

سردار مهماندار خاطرنشان کرد: در صورتی که خودرویی در محل عبور پیاده توقف کند و در تردد عابران اخلال به وجورد آورد و همین طور باعث سد معبر شود، پلیس با آن برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

برخورد پلیس با سد معبر خودرویی در پیاده راه‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سد معبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه جات، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: ماموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با گرفتن نیابت قضایی او را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است. 

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور ۱۴۰۳
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • ۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند
  • این گروه از نمایندگان برای تقدیر از فعالیت های پلیس در حوزه حجاب به دیدار سردار رادان رفتند
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان