Web Analytics Made Easy - Statcounter

       

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، فرهاد یاسمی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با اشاره به تکمیل پروژه صندوق زمین و ساختمان شمالغرب اظهار داشت: این پروژه که پس از پروژه های نسیم و نارون سومین صندوق زمین و ساختمان افتتاحی در کشور محسوب می شود، امروز سه شنبه (سوم اردیبهشت) با حضور مدیرعامل بانک مسکن، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن، مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن و مدیران ارشد افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه پذیره نویسی صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان مسکن شمالغرب 29 شهریور سال 1394 در فرابورس آغاز شد، افزود: مهمترین هدف اجرای پروژه‌ها با تاسیس صندوق‌های زمین و ساختمان تنوع در روش‌های تامین مالی از طریق بازار سرمایه بود که شرکت سرمایه گذاری شمالغرب نیز با همین رویکرد دومین صندوق زمین و ساختمان را با عنوان پروژه «مسکونی نرگس رشدیه‌ی تبریز» تاسیس کرد.
یاسمی، توزیع سود پروژه به صورت مستقیم به سهامداران و سرمایه گذاران را از مزیت‌های مهم صندوق‌های سرمایه گذاری زمین و ساختمان عنوان کرد و درباره مشخصات فنی این پروژه مسکونی گفت: این پروژه 96 واحدی، در زمینی به مساحت 3050 متر مربع با زیربنای کل حدود 20 هزار متر مربع توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب به عنوان مدیر ساخت، احداث شده است.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شمالغرب ادامه داد: گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان مدیر صندوق ، شرکت مشاوره سرمایه گذاری ارزش پرداز آریان به عنوان متولی ، شرکت تامین سرمایه آباد مسکن به عنوان بازارگردان ، ناظر و متعهد پذیره نویس و موسسه حسابرسی فریوران به عنوان حسابرس دیگر ارکان این صندوق هستند.
وی درباره بازدهی صندوق برای سرمایه گذاران نیز گفت: بر اساس محاسبات صورت گرفته در خصوص توجیه مالی پروژه، در صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان مطابق دستورالعمل‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، منابع مورد نیاز در ابتدای پروژه و منابع مازاد در زمان اتمام ساخت و فروش کل واحدها بین دارندگان واحدهای سرمایه گذاری تقسیم می‌شود.
یاسمی، صندوق های سرمایه گذاری زمین و ساختمان را یک فرصت سرمایه گذاری مناسب و قابل اطمینان نسبت به سایر بازارهای موازی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تسهیل مجوز صدور تاسیس صندوق های زمین و ساختمان فضا برای رونق بخشی به بازار مسکن و سرمایه گذاری مولد و مطمئن فراهم شود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد.

پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱۹ کیلومتری است. نیروگاه تولید برق این طرح در عمق ۷۵۰ متری زمین جای دارد.

پروژه چند منظوره اومااویا، همچنین ۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سریلانکا را تحت آبیاری قرار می‌دهد.

کد خبر 6087325 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • تامین ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش
  • جزئیات مهم درباره صندوق املاک و مستغلات در فرابورس
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری