Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@06:17:47 GMT

تعامل شهرداری اراک با بانک مسکن

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۵۳۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مجید امیری مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی در این نشست؛ ضمن تبریک انتصاب شفیعی به عنوان شهردار کلانشهر اراک، حسن سابقه و تجربیات ارزشمند وی را نوید بخش سازندگی، توسعه و بازآفرینی شهری در شهر اراک دانست و برای وی و همکارانش در مجموعه شهرداری آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری با اشاره به خدمات بانک مسکن در طول سالهای اخیر در استان و اشاره به این مهم که بالغ بر 95 درصد ساخت و سازها و بیش از 35 درصد خرید املاک مسکونی در استان با تامین مالی از سوی بانک مسکن صورت می پذیرد گفت: بانک مسکن یگانه بانک تخصصی در بخش مسکن و ساختمان است و پیش از اعطای هر تسهیلاتی، تسهیلات گیرندگان را جهت اخذ عدم خلاف به شهرداری معرفی و در خصوص وضعیت املاک و اراضی شهری از آن مرجع استعلام به عمل می آورد و به نوعی در اموری چون: زیبا سازی، مقاوم سازی و تعیین تکلیف و ادای بدهی مدیون به شهرداری، همراه و همکار شهرداری به حساب می آید.

امیری افزود: در سیاست های اعتباری سال جاری، بانک با جدیت امر تسهیل فرآیند تامین مالی حوزه مسکن و توسعه شهری و اعطاء تسهیلات جهت تامین مسکن خانوارهای فاقد مسکن و ارایه خدمات مالی، بانکی و مشاوره ای به فعالان، توسعه گران و سازندگان واحدهای مسکونی منطبق با الگوی مصرف برای اقشار میان درآمد و کم درآمد را با تاکید بر احیاء بافت های فرسوده و شهرهای میان جمعیتی را دنبال می کند و مصمم است در کنار شهرداری و دیگر دستگاه های اجرایی فعال در این حوزه، ماموریت اصلی خود را که همان خانه دار کردن افراد و رفع نیاز مسکن از سبد نیازهای اساسی خانوارها است به انجام رساند.

در ادامه، محمد کریم شفیعی شهردار جدید اراک با تشکر از امیری مدیر شعب بانک مسکن استان و هیات همراه و تقدیر از زحمات مجموعه بانک مسکن استان مرکزی در طول سال های اخیر به ویژه در حمایت مالی از مجتمع سازان، انبوه سازان و سازندگان حرفه ای مسکن که مقاوم سازی، زیبا سازی و رعایت الگوی صحیح ساخت مسکن را ملاک کار خود قرار داده اند گفت: شهرداری به حمایت بانک با سابقه و خوش نام مسکن که شرکت های پرآوازه همچون شرکت سرمایه گذاری مسکن را در زیر مجموعه خود داشته و اسلوب کامل مسکن و شهرسازی را در ردیف اهداف و ماموریت های خود قرار دارند نیاز دارد و انتظار می رود در سایر حوزه های شهرسازی و دیگر پروژه های غیرمسکونی شهرداری نیز حضور و مشارکت داشته باشد.

شهردار اراک افزود: در کلانشهر اراک فضای زیادی برای کار خصوصا در امور ساختمانی و زیربنایی، احیا بافت فرسوده و بازآفرینی شهری وجود دارد و در این بین جای خالی سرمایه گذارانی باسابقه همچون بانک ها و موسسات مالی معتبر به چشم می خورد. وی تصریح کرد؛ اتاق شهردار اراک به روی همراهان و شرکای پر افتخار استان در حوزه شهرسازی باز است و یقینا در ادامه اقدامات هدفمندی را با مشارکت بانک های استان و از جمله بانک پرافتخار مسکن به انجام خواهیم رساند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب

متصل نبودن یک خانه مسکونی به فاضلاب شهری سبب فرو نشست بخشی از یک ملک مسکونی شد.

صاحب خانه می‌گوید شاهد تخریب قسمتی از خانه تخریب بودیم و برای پیگیری موضوع نزد عسگری شهردار منطقه دو و سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اراک رفتیم.

عسگری گفت: علت نشست حیاط ملکی در خیابان رودکی، نشست و فروریختن چاه فاضلاب ملک مذکور است. البته قنات این محل ریزش نداشته است.

بیگی مدیر شرکت آب و فاضلاب شهر اراک با اشاره به قدمت بالای این ملک گفت: متاسفانه این ملک به فاضلاب شهری متصل نبوده و دچار فرونشست شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • رونمایی از پست بانک متحول شده
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی