Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@23:25:21 GMT

مسابقات قایق سواری خانوادگی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۵۵۸۶

به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان مسابقات قایق سواری خانوادگی در زاینده رود برگزار شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خانواده زاینده رود سی و سه پل قایقرانی هفته فرهنگی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۴۹ شناور سنتی و تفریحی در ساحل بوشهر در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمدهادی رستمیان در بازدید از سواحل استان بوشهر بیان کرد: تامین امنیت گردشگران به‌ویژه در سواحل جزو ماموریت‌های مسئولان است و در همین راستان ساماندهی قایق‌ها و شناور‌های گردشکری و تامین امنیت مردم و گردشگران در تور‌های دریایی مورد توجه و تاکید قرار دارد.

وی اضافه کرد: برای تفریح ایمن مسافران در ایام نوروز، مجوز فعالیت ۱۲ موتور لنج سنتی و ۱۳۷ قایق تفریحی برای فعالیت در طرح گردشگری دریایی صادر شده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: همچنین در تعطیلات نوروزی ۴۰ قایق گردشگری مجاز با عنوان تاکسی دریایی در ایستگاه شهرداری بوشهر فعال هستند که مورد استقبال مسافران قرار گرفته است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز با اشاره به اجرای طرح‌های گردشگری دریایی در سواحل استان، اظهار کرد: در این راستا برای ایمنی بیشتر گردشگران، اسکله‌های تفریحی در سواحل تقویت شده است.

وی تداوم فعالیت ایمن در مراکز مجاز گردشگری دریایی استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: برای ارائه خدمات امداد دریایی در خلیج‌فارس سامانه تلفنی ۱۵۵۰ به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی شرایط اضطرار دریایی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۴۰ قایق گردشگری مجاز با عنوان تاکسی دریایی، اضافه کرد: این قایق‌های تفریحی علاوه بر داشتن تأییدیه بازرسی فنی و ایمنی دارای نشان شهرداری، تجهیزات ایمنی مناسب مانند جلیقه و حلقه نجات و جعبه کمک‌های اولیه هستند و به‌صورت مستمر تحت نظارت بازرسان بنادر استان بوشهر قرار دارند.

وی باتأکید بر ضرورت هوشیاری گردشگران برای قرار نگرفتن در دام افراد سودجو، گفت: گردشگران برای دریافت خدمات دریایی از استفاده از قایق‌های بدون مجوز در مکان‌های غیرمجاز اجتناب کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه قایق‌های غیرمجاز پوشش بیمه‌ای ندارند، تاکید کرد: استفاده از این قایق‌ها عواقب ناگواری در پی دارد و حتی می‌تواند منجر به پیگیری قضایی شود.

دیگر خبرها

  • مسی جدید متولد شد
  • (تصاویر) قایق‌ها در سواحل خزر
  • فعالیت ۱۴۹ شناور سنتی و تفریحی در ساحل بوشهر در ایام نوروز
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • تصاویر خانوادگی زهرا شجاعی
  • فعالیت ایمن در مراکز مجاز گردشگری دریایی استان بوشهر تداوم دارد
  • ۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر مجوز فعالیت دارند
  • تداوم فعالیت ایمن در مراکز مجاز گردشگری دریایی استان بوشهر
  • نوروز در شادی جمعی «نو روز» می‌شود
  • فعالیت ۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر