Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: ۱۲۲ کلاس بالای ۱۰ ‌دانش‌آموز در کانکس تشکیل می‌شود که این کلاس‌ها در انتظار همت خیران در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز است. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

محمدرضا بیکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: در خراسان جنوبی مدرسه سازی و مدرسه یاری و نیز تجهیز مدارس با مشکل مواجه است و نیاز به جذب و همت افراد خیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی و جذب خیرین مدرسه ساز از اولویت‌های نوسازی مدارس است گفت: به دنبال فرهنگ سازی این مهم نیازهای آموزش و پرورش در این زمینه برآورده می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی به تشکیل 122 کلاس بالای 10 نفر دانش آموز در کانکس اشاره کرد و افزود: در برخی از نقاط استان نیاز زیادی به جذب خیر برای تعمیر و تجهیز سیستم گرمایشی و تجهیزات مدارس داریم به گونه‌ای که برخی از مدارس مناطق محروم از وجود یک دستگاه رایانه هم محروم هستند.

بیکی بیان کرد: بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز خراسان جنوبی امروز در مشهد برگزار می‌شود و بیش از یک هزار و 500 نفر از افراد موثر و مستعد به طور مستقیم یا غیر مستقیم در زمینه ساخت، تجهیز و نوسازی مدارس دعوت شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود 400 تا 500 نفر در این جشنواره شرکت کنند.

نیازمند کمک خیران مدرسه ساز در بحث فضاهای آموزشی استان مرکزی هستیمخیران مدرسه ساز در خمین یاری رسان دولت در توسعه فضاهای آموزشی هستند70 درصد تعهدات خیران مدرسه ساز در کهگیلویه و بویراحمد محقق شد

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تعهدات امسال خیران بیشتر از سال گذشته باشد و برای رفع نیازهای استان در زمینه ساخت، تجهیز و نوسازی مدارس به عدد قابل ملاحظه‌ای نیاز است چون مسکن‌های مهر و مدارس دونوبته به ویژه در بیرجند، کانکس‌های کلاسی با جمعیت 10 یا 15 نفر به بالا و تجهیزات آموزشی از جمله مشکلات و اولویت‌هایی فضاهای آموزشی استان است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه دستاوردها و نیازهای آموزشی خراسان جنوبی، تقدیر از 36 نفر از خیرین مدرسه ساز که به تعهدات خود عمل کرده‌اند و اهدای نشان خیرین مدرسه ساز به 2 نفر از جمله برنامه‌های بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز است.

انتهای پیام/ش

R41348/P4001/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حسن سپاهی گفت: از محل اعتبارات ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی برای بازسازی ۱۴ دستگاه ماشین آلات راهداری و همچنین تعمیر و راه اندازی سایر ماشین آلات با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان انجام شده و خرید انواع ماشین آلات راهداری در مرحله اخذ مجوز‌های قانونی و برگزاری مناقصه است.

رئیس اداره ماشین آلات و تجهیزات راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به دو هزار و ۸۸ مورد انجام تعمیرات و سرویس ماشین آلات در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این رابطه ۴۵ هزار قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیاز خرید و تعویض شده اند.

سپاهی افزود: برای خرید لاستیک، تأمین روغن، سوخت و سایر اقلام مصرفی ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گفته وی تمامی ماشین آلات راهداری مجهز به سامانه‌های ردیاب ماهواره‌ای است که عملکردشان از قبیل سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، پایش و کنترل آنها در طول شبانه روز امکان‌پذیر است.

دیگر خبرها

  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی