Web Analytics Made Easy - Statcounter

رینو امیدوار است میلان با صعود به فینال کوپا ایتالیا، پس از سال ها در این رقابت ها قهرمان شود.

طرفداری- در آستانه دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل لاتزیو، جنارو گتوزو گفتگویی با خبرنگار شبکه اختصاصی باشگاه میلان داشت. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه المپیکو 0-0 شد و با توجه به حواشی اخیر، انتظار می رود یکی از جذابترین بازی های سال های اخیر میلان-لاتزیو در پیش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گتوزو در مصاحبه ای با Milan TV گفت:

نتایج اخیر؟ گذشته مربوط به گذشته است و باید به زمان حال توجه کنیم. بازی مهمی در پیش داریم. بازی آسانی نخواهد بود چون همه چیز از 0-0 شروع می شود. رسیدن به فینال برای میلان بسیار اهمیت دارد اما این مهم با برجای گذاشتن یک عملکرد عالی حاصل می شود. می خواهیم راهی فینال شویم.

بازی با پارما؟ در نیمه اول اصلا عملکرد خوبی نداشتیم و در کل این بازی را دوست نداشتم. ترکیب اولیه تیم مشکلی نداشت بلکه رویکرد و نگرش بازیکنان به این دیدار صحیح نبود. خستگی نمی تواند بهانه خوبی باشد چون در این مقطع همه تیم ها اینچنین هستند. در رقابتی فرسایشی حضور داریم.

مقابل لاتزیو مقابل تماشاگران خودی به میدان می رویم و سعی می کنیم نتیجه ای خوب کسب کنیم. فقط به این بازی و اتفاقات آن فکر می کنیم. لاتزیو تیم با کیفیتی است؛ اخیرا یکی در میان در بازی ها، عملکرد بد را جایگزین عملکرد خوبمان می کنیم. لازم است در کارمان ثبات داشته باشیم و چیزی را به شانس و اقبال واگذار نکنیم. پاکتا؟ او بازیکن مهمی برای ماست و خواهیم دید که بازی می کند یا خیر.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

رقیب بانوی پیر در ایستگاه پایانی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال آتالانتا و فیورنتینا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 4 بر یک آتالانتا برابر بنفش‌پوشان فلورانس خاتمه یافت.

آتالانتا که بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده بود، این بار در خانه با گل‌های تئون کوپماینرز در دقیقه 8، جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 75، آدمولا لوکم در دقیقه 5+90 و ماریو پاشالیچ در دقیقه 8+90 بازی را برد و با توجه به گل‌های زده بیشتر در مجموع دو بازی با نتیجه 4 بر 2 پیروز و راهی فینال شد تا حریف یوونتوس شود.

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

 

این اتفاق در حالی رخ داد که فیورنتینا از دقیقه 53 با اخراج نیکلا میلنکوویچ 10 نفره شد و البته با همین شرایط در دقیقه 68 توانست کار را به تساوی هم بکشاند.

فینال جام حذفی ایتالیا، روز 26 اردیبهشت در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • تیاگو موتا: بازیکنان رم خسته بودند؟ در این سطح، خستگی معنا ندارد