Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@20:57:56 GMT

پیش‌بینی سندرز از عاقبت ترامپ در انتخابات آینده

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۵۷۱۷

سناتور ایالت ورمانت گفت، مهم‌ترین دغدغه کنونی من پیروز نشدن مجدد دونالد ترامپ در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا است. 
سندرز در پاسخ به خبرنگاران گفت، نگرانی های مسائل اقتصادی برای من به رویکرد سیاست خارجی گسترش نیافته است. 
وی در ادامه افزود، درست است که مسائلی مانند سلامت عمومی، تغییرات آب و هوا و سطح بیکاری جوانان از مهم‌ترین مسائل اقتصادی داخلی است اما همچنان نباید از نقش اصلی آمریکا در جهان غافل ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سناتور برجسته آمریکا همچنین اعتراف کرد که وی مانند سال‌های قبل نگاه جنگ‌طلبانه ندارد و حتی وی اخیراً به مجلس سنا آمریکا برای تصویب قطعنامه خروج آمریکا از حمایت عربستان در جنگ یمن کمک کرده است.
سندرز در مورد سطح مشارکت مردم در انتخابات گفت، مردم امریکا باید دارای بیشترین سطح مشارکت انتخابات در جهان را داشته باشند در نتیجه حتی مجرمان نیز می‌توانند به‌آسانی در انتخابات شرکت کنند.
سناتور برجسته آمریکا یاد آور شد، اگر فردی در آمریکا مرتکب جنایت از جمله سرقت، قتل و تجاوز شد مسلماً مورد تنبیه و کیفر قرار می‌گیرد اما این به معنای آن نیست که حق رأی از وی گرفته شود زیرا در قانون اساسی آمریکا حق رأی یکی از ابتدایی‌ترین حقوق ذاتی هر شهروند است.
حدود 19 ماه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده اما تاکنون 20 نفر برای نامزدی در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند که سهم دمکرات‌ها 18 و سهم جمهوری‌خواهان 2 نفر است.
در این میان، ستاد انتخاباتی برنی سندرز با جمع آوری بیش از 18 میلیون دلار، کاملا هریس با 12 میلیون دلار و بتو اورورک با بیش از 9 میلیون دلار، بیشترین میزان دریافت کمک‌های نقدی از سوی مردم را دارا هستند.
به نظر می‌رسد سندرز، هریس، اورورک، وارن، گابارد و بوتیجیگ شانس بیشتری برای نامزدی نهایی حزب دموکرات دارند و البته باید منتظر ماند تا این حزب برگ‌های دیگری را هم رو کند.
سندرز در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 نیز شرکت کرده بود اما در نهایت این «هیلاری کلینتون» بود که به دور پایانی راه یافت.
سیستم بیمه درمانی برای عموم مردم، تحصیل رایگان در دانشگاه‌ها و محدود کردن قدرت ثروتمندان از جمله شعارهای انتخاباتی سندرز بشمار می‌رود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات آتی ریاست جمهوری مسائل اقتصادی سیاست خارجی سلامت آب و هوا بیکاری جهان سنا عربستان جنگ انتخابات قتل تجاوز قانون اساسی حقوق شهروند انتخابات ریاست جمهوری دلار ریاست جمهوری انتخابات ترامپ سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،  محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی امروز با خروج موج ضعیف بارشی از مرز‌های شرقی خوزستان، احتمال بارش‌های پراکنده‌ای همراه با رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید در مناطق مرتفع شرقی پیش بینی می‌شود.
همچنین وزش باد در بعد از ظهر امروز در بخش‌های غربی و جنوبی تا مرکزی متوسط خواهد بود و احتمال گردوخاک‌های محلی و موقتی دور از انتظار نیست.
سپس تا اوایل هفته آینده جوِ آرام و پایداری در اغلب مناطق استان خواهیم داشت؛ البته به جز در ارتفاعات شرقی و شمالی از روز جمعه تا یکشنبه احتمال بارش‌های پراکنده‌ای وجود دارد.
مدیر کل هواشناسی خوزستان افزود: دما نیز تا اوایل هفته آینده روند افزایشی دارد و موج ضعیف بعدی از اواسط هفته آینده استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
شمال خلیج فارس طی امروز تا پایان هفته تقریباً آرام و در برخی ساعات نیمه مواج خواهد بود.

بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۰ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ