Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمداسماعیل سعیدی»، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در مورد عدم تمدید معافیت خریداران نفت ایران گفت: چنانچه با کشورهای منطقه از جمله هند، چین، کره‌جنوبی و ترکیه دیپلماسی فعالی داشته باشیم، می‌توانیم فروش نفت را به این کشورها ادامه دهیم و آمریکا در سیاست جدید خود شکست خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسیرهای مختلفی برای دور زدن تحریم‌ها و صادرات نفت وجود دارد که می‌توان از طریق مرزهای گسترده‌ای که با 15 کشور منطقه چه خاکی و چه دریایی داریم به راحتی نفت را در بازارهای آزاد، عرضه کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا به هیچ‌وقت نمی‌تواند صادرات نفت ایران را به صفر برساند، افزود: آمریکا یک جو روانی ایجاد کرده که می‌تواند این کار را انجام دهد ولی یقینا در سیاستی که پیش گرفته ناکام خواهد ماند.

خبرنگار: طالب زاده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران چین صادرات نفت مجلس شورای اسلامی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده روسیه در شورای امنیت : آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است

نماینده روسیه در شورای امنیت با اشاره به جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌ها میان جمهوری اسلامی ایران و رژیم صهیونیستی گفت: «خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد».

به گزارش ایسنا، «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست امروز سازمان ملل درباره عضویت کامل فلسطین در شورا تصریح کرد: «اسرائیل کاروان های بشردوستانه در غزه را هدف قرار می دهد و مانع کار آنها می شود.»

نماینده روسیه در شورای امنیت تأکید کرد: «آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است.»

نبنزیا در ادامه با اشاره به تحولات جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌ها میان جمهوری اسلامی ایران و رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: «خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد».

نماینده روسیه در سازمان ملل گفت: ما حمله اسرائیل به شورای امنیت و دبیرکل را رد می کنیم. از همه اعضای شورای امنیت می‌خواهم به عضویت کامل فلسطین رای دهند.

همزمان نماینده انگلیس در شورای امنیت در سخنانی بدون محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق گفت: «پاسخ ایران به اسرائیل را محکوم می کنیم و مصمم به حفظ ثبات در منطقه هستیم!».

نماینده انگلیسی تصریح کرد: «حمله ۷ اکتبر را محکوم می کنیم و خواهان آزادی فوری همه اسیران هستیم. نوار غزه شاهد یک بحران انسانی ناگوار و فزاینده است.»

وی اضافه کرد: «از راهکار دودولتی که امنیت و ثبات فلسطینی ها و اسرائیل را تضمین می کند، حمایت می کنیم. ما بر تعهد خود به یک کشور مستقل و قابل زندگی فلسطین تاکید می کنیم. ما باید بر عناصری تمرکز کنیم که امکان صلح پایدار را فراهم می کند.

نماینده انگلیس در شورای امنیت خاطرنشان کرد: لندن بار دیگر از اسرائیل می‌خواهد فوراً شهرک‌سازی را متوقف کند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • نماینده روسیه در شورای امنیت : آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ موشکی به اسرائیل
  • تصویب چند لایحه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • اقدام ضدایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس