Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@09:48:21 GMT

زلزله ۴.۱ ریشتری انارک را لرزاند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۶۰۲۴

زلزله ۴.۱ ریشتری انارک را لرزاند

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان گفت: زلزله‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر انارک اصفهان را لرزاند.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وقوع چند مورد زلزله در منطقه شرق استان اصفهان اظهار کرد: زلزله ۳.۱ ریشتری ساعت ۱۲ دقیقه بامداد در عمق ۱۲ کیلومتری زمین منطقه فرخی از شهرستان خور و بیابانک را به لرزه درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین ساعت شش و ۴۹ دقیقه بامداد امروز نیز زلزله‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر منطقه انارک در شهرستان در عمق ۱۰ کیلومتری را به لرزه در آورد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان اضافه کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته تاکنون وقوع این زلزله‌ها خسارتی را به همراه نداشته است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان خورو بیابانک زلزله شیشه فروش نائین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار دوم وحید شادی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، حریق در یک انبار لوازم استوک خودرو به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۴، ۳۵ و ۵۳  به محل حادثه واقع در توس ۷۵ اعزام شدند. 

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: همکاران پس از حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و حریق را کنترل کردند. 

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته است، ساعت پایان این عملیات را ۳:۱۹ دقیقه بامداد اعلام کرد و اظهار نظر در خصوص علت دقیق حادثه را منوط به بررسی‌های کارشناسی دانست. 

دیگر خبرها

  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • بهاباد امروز لرزید