Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:03:16 GMT

توزیع گوشت موجب تنظیم بازار در خراسان رضوی شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۶۰۸۵

توزیع گوشت موجب تنظیم بازار در خراسان رضوی شد

مشهد- ایرنا- مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: توزیع گوشت در سطح بازار به خوبی موجب تنظیم بازار و کنترل قیمت گوشت در بازار این استان شده است.

سید احمد دلقندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس هم اینک توزیع گوشت مرغ گرم تنظیم بازار بخاطر به تعادل رسیدن قیمت این محصول متوقف شده اما توزیع گوشت منجمد گوساله و گوشت گرم گوسفندی وارداتی همچنان در بازار ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ظرف یک ماه اخیر در این چارچوب هزار و 370 تن انواع گوشت تنظیم بازار در سطح خراسان رضوی توزیع شده است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: این میزان توزیع گوشت در قالب طرح تنظیم بازار که 705 تن آن مرغ منجمد و بقیه گوشت منجمد و گرم گوساله و گوسفند بود از 25 اسفند پارسال تا 28 فروردین ماه جاری صورت گرفت.
خراسان رضوی در مجموع 14،6 میلیون واحد دامی دارد و سالانه یک میلیون و 200 هزار تن محصولات در حوزه دام و طیور این استان تولید می شود.
1858/7496

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد توزيع گوشت خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند

فارس- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز از صرفه جویی ۲۵۰ مگاواتی در توزیع برق شیراز با نصب کنتورهای هوشمند در این کلانشهر خبر داد.

محمد رضا سلاحی با اشاره به ابلاغ 180 برنامه عملیاتی شرکت توانیر برای گذر موفق از پیک تابستان 1403 گفت: توسعه اتوماسیون و هوشمندسازی به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم ماموریت‌های ابلاغی شرکت توانیر یکی از کلید واژه‌های مهم در کنترل پیک بار مصرف است که در تامین پایدار برق، رشد بهره وری، افزایش ضریب اطمینان و ایمنی، مدیریت بار، کاهش هزینه نقش بسزایی دارد.

وی در گفتگو با تسنیم گفت: با هدف ارتقای شاخص قابلیت اطمینان شبکه، با اختصاص اعتبارات ویژه، اقدامات شاخصی در نصب کنتورهای هوشمند، طرح‌های هوشمندسازی و کنترل‌پذیری شبکه توزیع اجرایی شده است.

وی گفت از سال 1401 تاکنون با نصب 200 کلید فرمان پذیر در شبکه‌های برق این شرکت، هوشمندسازی در شبکه‌های برق این شرکت رشد ده برابری داشته است.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند