Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پهلوان معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خوزستان در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: ادامه  سیلاب و آبگرفتگی در مناطق بالادست و طولانی شدن حضور مردم در اردوگاه های اسکان اضطراری باعث ایجاد فضای نامطلوب به لحاظ روحی و روانی برای سیل زدگان شده است.

او گفت: به همین دلیل تیم های سامانه حمایت های روانی و اجتماعی هلال احمر موسوم به سحر استان های معین در مناطق سیل زده خوزستان مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خوزستان تصریح کرد: باتوجه به فروکش کردن آب در شعیبیه شوشتر تیم سحر جمعیت هلال‌احمر استان فارس در آن منطقه مستقر شده و مشغول خدمات رسانی به سیل زدگان است.

پهلوان افزود: تیم سحر استان مرکزی هم وارد استان شده و منطقه شوش را تحت پوشش قرار می دهند.

او ادامه داد: همچنین طبق برنامه از روز شنبه تیم های سحر استان های تهران، البرز، بوشهر و کرمان نیز وارد استان خواهند شد و خدمات رسانی خود را به سیل زدگان آغاز می کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خوزستان درباره تیم سحر استان توضیح داد: از خوزستان نیز سه تیم سحر در شهرهای هویزه و کارون از امروز مستقر می شوند و خدمات رسانی خود را توسط مددکاران اجتماعی و روانشناسان آموزش دیده عضو سحر آغاز می کنند.

پهلوان درباره تعداد اعضای تیم های سحر استان های معین هلال احمر خوزستان، گفت: هر کدام از این تیم ها ۹ عضو دارند، ضمن این که از زمان آغاز خدمات رسانی هلال احمر مدیران عامل و معاونان هلال‌احمر استان های معین در مناطق سیل زده حضور دارند.

او با اشاره به اینکه بخش عمده جمعیت سیل زدگان ساکن اردوگاه های اسکان اضطراری را کودکان و نوجوانان تشکیل می دهند، بیان کرد: تیم سحر خوزستان ۲۷ عضو دارد که از ظرفیت های سایر نهادهای مشابه همانند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سمن ها  برای خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان سیل زده در اردوگاه های اسکان اضطراری استفاده می کند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خوزستان در پایان با اشاره به نیازمندی ها و کمبودهای سیل زدگان در اردوگاه های اسکان اضطراری، افزود: آب معدنی و اقلام بهداشتی در این مقطع مهمترین نیاز سیل زدگان در اردوگاه های اسکان اضطراری است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: مهدی ربیع

عکاس: محمد بن رشیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کودکان هلال احمر اردوگاه خوزستان سیل زدگان تیم های سحر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند

سید محمد مهدی سجادی  اظهار کرد: با جاری شدن سیل در شهرهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان ۱۳۵ نفر در قالب ۳۵ خانوار دچار حادثه شدند.

وی افزود: به منظور پشتیبانی هر چه بهتر و خدمات رسانی مناسب ۱۲۱ نیرو در قالب ۲۴ تیم از هلال احمر استان عازم شهرهای سیل زده جنوب استان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تا پیش از ظهر امروز منازل ۱۲ روستا درگیر سیلاب و آبگرفتگی با بکارگیری موتور پمپ از آب تخلیه شد.

سجادی افزود: ۸۰ تخته پتو، ۴۵ تخته موکت، ۲۱ دستگاه چادر امدادی و ۲۸۰ قوطی کنسرو میان حادثه دیدگان سیلاب توزیع شد.

وی ادامه داد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته در ۱۸ شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به عشایر در آباده
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از ظرفیت‌های هنری بهزیستی در اردبیل
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی
  • ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی