Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - تیم فوتبال بارسلونا با برتری در خانه آلاوس در آستانه قهرمانی در رقابت‌های لالیگا قرار گرفت. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) با برتری 2 بر صفر تیم فوتبال بارسلونا در زمین آلاوس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اولین گل آلنا برای بارسلونا و پنالتی سوارس باعث شد آبی و اناری‌ها حالا تنها 3 امتیاز با قطعی کردن قهرمانی در لالیگا فاصله داشته باشند. در سایر بازی‌ها،اوئسکا 2 بر صفر ایبار را برد و وایادولید یک بر صفر از سد جیرونا گذشت.

جدول رده‌بندی لالیگا را در زیر مشاهده کنید.

فوتبال جهان|ارنستو والورده: بارسلونا در بازی‌های بزرگ شخصیتش را نشان داده است/ باید هر چه زودتر قهرمانی را قطعی کنیم

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال

به گزارشر "ورزش سه"، رافا مارین که از 13 سالگی وارد آکادمی رئال مادرید شد و از تابستان برای آلاوس بازی می کند، در پایان فصل به رئال بر می گردد. او که قرضی در فصل جاری راهی آلاوس شده، به قدری خوب کار کرده است که با درخواست کارلو آنچلوتی، فصل بعد چهارمین مدافع میانی تیم خواهد بود و می تواند در کنار آلابا، رودیگر و میلیتائو بر تجربیات خود اضافه کند.

امروز آاس نوشت که رئال قصد داشت مارین را بعد از مصدومیت داوید آلابا و در انتقالات زمستانی برگرداند ولی در نهایت باشگاه مادریدی متقاعد شد که بهتر است به قرارداد با آلاوس احترام بگذارد و مارین تا پایان فصل به بازی در باشگاه باسکی ادامه دهد.

مارین 21 ساله از ماه نوامبر فقط در یک بازی برابر ویارئال نیمکت نشین بوده و در دیگر بازی ها همواره در ترکیب ثابت بوده است.

او در 31 بازی 2258 دقیقه در زمین بوده و به خصوص درخشش اخیر برابر اتلتیکو و مهار کامل گریزمان و کوریا تردیدها را در مورد بازگشتش به رئال برطرف کرد.

دیگر خبرها

  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان