Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته گذشته گوگل دو حساب کاربری شبکه‌های هیسپان تی وی( اسپانیایی) و پرس تی وی ( انگلیسی زبان ) را در یوتوب مسدود کرد. به گفته شبکه انگلیسی زبان پرس تی وی، حساب‌های کاربری بخش «برنامه‌های پرس تی وی»، برنامه «ایران» و بخش «مستند» این شبکه و حتی حساب‌های جی میل تحریریه خبر پرس تی وی نیز از دسترس خارج و مسدود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب عبدالحسین، مدیر وب سایت و رسانه‌های اجتماعی پرس تی وی در خصوص بسته شدن حساب کاربری گوگل پرس تی وی گفت: علاوه بر بسته شدن این حساب بدون هشدار قبلی، حساب کاربری تعدادی از اشخاص و کارشناسانی نیز که با پرس تی وی در ارتباط بودند، بسته شده است.

بنابر ادعای گوگل این اقدام ، به دنبال «نقض سیاست‌های» این شرکت انجاک شده است. در پیام منتشر شده از سوی گوگل آمده: «اکانت گوگل شما به دلیل نقض سیاست‌های گوگل غیرفعال شده و قابل بازیابی نیست».

محمد ساجدی کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت وگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به این موضوع که غرب مدعی اول حقوق بشر و آزادی رسانه در جهان است، ولی با این وجود دو رسانه اسپانیایی و انگلیسی زبان ایران به نام‌های هیسپان تی وی و پرس تی وی را تحریم کرده است، گفت: این اتفاق از دو منظر قابل تحلیل است؛ نخست اینکه این موضوع نشانگر ترس آمریکایی‌ها از نفوذ منطقه ای انقلاب اسلامی ایران است و به همین دلیل رسانه‌های خارجی زبان ایران را تحریم کردند، زیرا در جهان بیش از ۶۰۰ میلیون نفر به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند. به علاوه رسانه‌ی پرس تی وی به زبان انگلیسی که احتمال روشنگری علیه اقدامات آمریکا وجود دارد را تحریم کردند.

وی در ادامه افزود: نکته دوم این است که آمریکایی‌ها هیچ کدام از اقداماتشان مطابق با قوانین و ضوابط بین‌المللی نیست؛ مگر ترامپ نگفته بود من با ملت ایران مشکلی ندارم و مشکلم با دولت این کشور است؟ با این حال ما شاهد بودیم که تحریم‌ها به قدری کمر شکن است که پمپئو اظهار کرد: مردم ایران نیز از این تحریم‌ها صدمه می‌بینند.

ساجدی با اشاره به عهدشکنی‌های آمریکا، عنوان کرد: تنها چیزی که کاخ سفید به آن معتقد است، وجهی از مسائل است که به ایالات متحده سود می‌رساند؛ کاخ سفید به هیچ عنوان منافع ملت‌ها را بر اساس حقوق بین‌الملل در نظر نمی‌گیرد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل در پایان درباره خوسته آمریکایی‌ها تأکید کرد: تنها خواست آمریکایی‌ها از دیگران، اطاعت محض است، مشکلشان با ایران هم ایستادگی در مقابل خواست آن‌ها است، آن‌ها یک روز نفت را تحریم می‌کنند، روز دیگر رسانه ملی و بعده‌ها واردات و صادرات ایران را؛ این اتفاق تعجب برانگیز نبوده است و به عقیده من آمریکایی‌ها برای اعمال فشار وارد مراحل دیگری نیز خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال پول به چین چگونه است ؟

ارسال پول به چین با اهداف متفاوتی انجام می‌شود. بعضی از اشخاص قصد دارند که برای عزیزان یا همکاران خود در چین پول ارسال کنند. بعضی دیگر برای خرید کالا و بسیاری از افراد هم برای پرداخت هزینه کالاهایی که قصد دارند از چین خریداری و به ایران وارد کنند. دانستن اصول و روش‌های انتقال پول از ایران به چین برای هر بازرگانی یا شخصی که قصد دارد این کار را به هر دلیل دیگری انجام دهد بسیار ضروری است. بازرگانی وانیکس این کار را با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می‌دهد. با این حال بد نیست از اصول و روش‌های آن اطلاع داشته باشید.

ارسال پول به خارج از کشور

چندین سال است که ایران تحت تحریم‌های شدید مالی قرار گرفته و برای همین انتقال پول از ایران به خارج از کشور حال چین یا هر کشور دیگری عملا غیر ممکن شده است. برای همین شرکت‌های واسطه زیادی به‌وجود آمده‌اند که کار نقل و انتقالات مالی از ایران به دیگر کشورها را برعهده می‌گیرند. این موضوع باعث شده که مثلا یک شخص عادی نتواند به راحتی وارد یک فروشگاه اینترنتی بین‌المللی مثل علی بابا یا آمازون شود و به سادگی هزینه کالای مورد نیاز خود را پرداخت کند؛

زیرا برای این کار لازم است که یک حساب بین‌المللی داشته باشد و با آن وارد سیستم‌های پرداخت آنلاین مثل پی پال یا علی پی شود و هزینه را درست مثل وقتی که قصد خرید یک کالا از فروشگاه‌های ایرانی دارد پرداخت کند و جنس را در ایران تحویل بگیرد. در این میان بیشتر از همه بازرگانان هستند که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند؛ زیرا ساده بودن انتقال پول به خارج از کشور به نفع همه آنان است. برای همین بازرگانی وانیکس کارهای انتقال پول به خارج از ایران را برای بازرگانان انجام می‌دهد. اما چگونه؟

چگونه حواله دلار و یا حواله یوان به چین ارسال کنیم؟

برای ارسال حواله دلار یا حواله یوان به چین که مقصد اول بازرگانان ایرانی است، لازم است که یک واسطه مالی در این میان وجود داشته باشد که بتواند حواله را با یک حساب بین‌المللی به حساب شرکت فروشنده انتقال دهد. افتتاح حساب بین‌المللی در ایران غیر ممکن است، برای همین واسطه مورد نظر باید در کشوری خارجی مثلا ترکیه یا امارات یا حتی چین حضور داشته باشد و حواله دلار یا یوان را خریداری کند و با حساب مورد نظر، آن را به حساب شرکت فروشنده انتقال دهد. شرکت‌های بازرگانی بسیاری هستند که در کنار انجام کارهای واردات کالا، کارهای انتقال حواله دلار و یوان از ایران به چین را هم انجام می‌دهند.

بازرگانی وانیکس یکی از این شرکت‌های معتبر است که سابقه‌ای طولانی‌مدت در انتقال حواله دلار یا یوان از ایران به چین دارد که شما می‌توانید کارهای انتقال حواله خود را به آن بسپارید تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه ممکن این کار را برای شما انجام دهد. مشاوران این بازرگانی بسته به شرایطی که دارید، یکی از روش‌های انتقال حواله یوان یا دلار را برای شما انتحاب می‌کند و صفر تا صد آن را انجام می‌دهند. اگر قصد دارید با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان حواله یوان خود را به چین انتقال دهید، کلیک کنید.

انتقال حواله یوان به صورت آنلاین

یکی از متداول‌ترین راه‌ها برای انتقال حواله یوان از ایران به چین، استفاده از روش انتقال حواله یوان آنلاین است. در این روش کارشناسان و واسطه‌های بازرگانی وانیکس کارهای انتقال را با استفاده از سیستم‌های پرداخت آنلاین بین‌الملل برای شما انجام می‌دهند. این روش بسیار سریع انجام می‌شود و مالیات کمی دارد. در این روش یک محدودیت برای میزان انتقال وجود دارد و برای همین برای انتقال حواله یوان با مبلغ زیاد مناسب نیست.

انتقال حواله یوان با روش بین بانکی

راه دیگری که برای انتقال حواله یوان از ایران به چین وجود دارد استفاده از روش بین بانکی است. در این روش که توسط واسطه‌های بازرگانی وانیکس انجام می‌شود، حواله یوان از حساب بین‌المللی شما به حساب بانک کشاورزی چین که اکثر شرکت‌ها و افراد حقیقی چینی در آن حساب دارند انتقال داده می‌شود. این روش کمی زمان بر است اما برای انتقال مبالغ بزرگ می‌توان از آن استفاده کرد.

انتقال حواله یوان با سوئیفت

روش سومی که متخصصان بازرگانی وانیکس از آن برای انتقال حواله یوان از ایران به چین استفاده می‌کنند، انتقال حواله یوان با سوئیفت است. در این روش که برای انتقال مبالغ بزرگ از آن استفاده می‌شود شما قادر خواهید بود از مبلغ مورد نظر خود را میان دو بانکی که عضو سوئیفت هستند به سادگی و در کمترین زمان ممکن انتقال دهید. در ایران هیچ بانکی عضو سوئیفت نیست و برای همین این روش در ایران قابل اجرا نیست. برای همین بازرگانی وانیکس با کمک واسطه‌هایی که دارد این روش را برای انتقال حواله یوان به چین در خارج از ایران اجرا می‌کند.

بازرگانی وانیکس بهترین گزینه برای انتقال پول به چین

دلایل زیادی وجود دارد که باعث شده بازرگانی وانیکس بهترین بازرگانی ایرانی برای انتقال حواله یوان از ایران به چین باشد. دلیل اول تجربه بالای 10 سال این بازرگانی در امر نقل و انتقالات میان ایران و چین است. بازرگانان زیادی با کمک متخصصان وانیکس توانسته‌اند حواله یوان موردنظر خود را از ایران به چین انتقال دهند.

دلیل بعدی تخصص و تجربه بالایی است که این کارشناسان و واسطه‌های مالی دارند. اگر کار را به این افراد بسپارید، خیال شما راحت خواهد بود که فرایند انتقال حواله یوان از ایران به چین به درستی انجام می‌شود.

دلیل سوم این است که بازرگانی وانیکس با اطلاع از این موضوع که انتقال حواله یوان چقدر کار حساس و زمان‌بری است آن را به امن‌ترین روش ممکن و البته در کمترین زمانی که تصورش را کنید و با کارمزد مناسب برای شما انجام خواهد داد. کسانی که بازرگان هستند اطلاع دارند که زمان کمتر برای انتقال حواله یوان از ایران به چین چقدر روی سود واردات تاثیر دارد و آن‌ها را از رقبا جلو می‌اندازد. همه این موارد باعث شده که بازرگانی وانیکس یکی از بهترین بازرگانی‌ها برای انجام کارهای واردات و نقل و انتقالات مالی میان ایران و چین باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ارسال پول به چین چگونه است ؟
  • افشاگری بنیانگذار تلگرام علیه آمریکا/ گوگل و اپل هرچه را بخواهند سانسور می‌کنند
  • ایران با وجود تحریم‌ها چگونه توانسته تا این حد پیشرفت نظامی کند؟
  • ادمین اکانت‌های فارسی زبان صهیونیست‌ها چه کسی است؟
  • اسرائیل: برای یورش گسترده به رفح آماده می شویم
  • قدرت موشکی ایران خیلی فراتر از هشداری بود که به اسرائیل داد /در منطقه با کسی شوخی نداریم/دستگاه اطلاعاتی ایران از قوی‌ترین سرویس‌های امنیتی است
  • واکنش امام جمعه مشهد به حمله ایران به اسرائیل |‌ غیر از قدرت نمایی زبان دیگری اثر نمی کند
  • وقتی «وعده صادق» زبان مشترک ایران، افغانستان و هندوستان شد
  • نصرالهی: ایران به دنبال صلح و ثبات در منطقه است
  • رسانه فرانسوی: حمله ایران انتقامی حساب شده بود