Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@21:00:51 GMT

گروه صنعتی بارز

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۶۳۶۴

گروه صنعتی بارز به منظور تکمیل نیروهای کارشناسی خود برای همکاری تمام وقت(در محل کارخانه کرمان) از داوطلبان بومی استان کرمان و فارغ التحصیل دانشگاه­های معتبر در رشته های تحصیلی به شرح جدول ذیل با تسلط به زبان انگلیسی  و نرم افزارهای تخصصی دعوت به همکاری می نماید.

ردیف رشته مورد نیاز گرایش مدرک تحصیلی 1 مهندسی شیمی پلیمر، طراحی فرایند فوق لیسانس 2 مهندسی پلیمر فراورش، پلیمریزاسیون دکتری 3 فراورش، پلیمریزاسیون فوق لیسانس 4 پلیمر فوق لیسانس 5 مهندسی برق الکترونیک فوق لیسانس 6 مهندسی مکانیک مکانیک جامدات دکتری 7 طراحی کاربردی فوق لیسانس 8 سیالات فوق لیسانس 9 مهندسی کامپیوتر نرم افزار فوق لیسانس 10 مهندسی صنایع - فوق لیسانس 11 حسابداری - فوق لیسانس متقاضیان واجد شرایط می توانند از تاریخ 1398/01/24 لغایت 1398/02/06 به لینک زیر مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وب سایت: www.kbig.ir

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گروه صنعتی بارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا

رضا نعیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به تاکید این شرکت بر آبرسانی پایدار به مناطق روستایی گفت: عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب از محل چاه جدید الحفر تا محل مخزن ذخیره آب شرب روستای جنجال آباد به طول تقریبی ۱۰۰۰ متر آغاز شده است.
وی افزود: اجرای این عملیات با استفاده از لوله پلی اتیلن و با تلاش و همت پرسنل امور آب و فاضلاب شهرستان فاروج و همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا در حال انجام است.
نعیمی عنوان کرد: تاکنون عملیات حفاری از محل چاه به طول تقریبی ۸۵۰ متر آغاز شده و بارگیری و حمل لوله‌ها جهت اجرای خط انتقال آب شرب به محل پروژه انجام گرفته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: در ادامه عملیات حفاری و لوله گذاری خط انتقال، اعتباری بالغ بر ۱۲٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در دستور کار قرار دارد. 
نعیمی در پایان گفت: با اجرای عملیات آبرسانی و حفر چاه آب شرب و اجرای خط انتقال و در ادامه واگذاری انشعاب آب، مردم این روستا از نعمت آب پایدار بهره‌مند خواهند شد.
روستای جنجال آباد شامل ۳۰ خانوار از توابع بخش مرکزی شهرستان فاروج است و تاکنون تحت پوشش خدمات رسانی امور آب و فاضلاب نبوده است.
لازم به ذکر است، این شرکت در سنوات گذشته نسبت به احداث یک باب مخزن ۶۰ مترمکعبی، بهسازی یک دهنه چشمه، اجرای یک کیلومتر خط انتقال و دوکیلومتر شبکه توزیع با اعتباری بالغ بر نه میلیارد ریال اقدام نموده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • آنچه که باید از کنکور ۱۴۰۳ بدانیم
  • بهترین مارک کمپرسور در بازار کدام است؟
  • آنچه که باید از کنکور ۱۴۰۳ بدانیم/ مهمترین تغییر آزمون امسال
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا
  • سند دار شدن اردوگاه‌های دانش آموزی شهیدان رجایی و باهنر کوهپایه
  • هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ + نحوه پرداخت هزینه کنکور، لینک sanjesh.org
  • فروش لیسانس فناوری برای کاربرد گرافن در صنعت رنگ و پوشش