Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@19:03:24 GMT

حفاظت از نظام الهی آرمان بزرگ و مقدس سپاه است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۶۴۰۷

حفاظت از نظام الهی آرمان بزرگ و مقدس سپاه است

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان در گفت و گو با خبرنگار ما  به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: در واقع تاسیس سپاه زمانی بود که خمینی کبیر رحمت الله علیه نهضت را شروع کردند و از همان سالها، تفکر و روحیه ای که حضرت امام(ره) بعدها طبق آن تاسیس سپاه پاسداران را رسما اعلام کردند در بین ملت ما خصوصا جوانان شکل گرفت، که در نتیجه منتهی به شکل گیری انقلاب اسلامی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است که برای حفظ آرمانهای والای انقلاب اسلامی تأسیس شده است.

فتاحیان ادامه داد: نام گذاری سالروز ولادت سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام به نام روز پاسدار نیز از این رو بوده که سپاه، آرمان بزرگ و مقدّس حفاظت و نگهبانی از نظام الهی را بر عهده دارد.

وی، گفت:  از سویی دیگر، ایثار و فداکاری برای حفظ نظام اسلامی و دستاوردها و اصول آن، آرمانی است که سپاه پاسداران با درس آموزی از حماسه حسینی، آن را خط مشی داخلی و بین المللی خود قرار داده است.

فتاحیان در خصوص ارزیابی جهانیان از قدرت نظامی جمهوری اسلامی خصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: طی گزارشات مکرر مراکز تحقیقاتی غرب در مورد توان نظامی ارتش های دنیا، برآورد دقیقی از تمامی ارتش ها موجود است؛ ولی وقتی به سپاه پاسداران رسیدند نتیجه این بود " برآورد دقیقی موجود نیست" و این یکی از بزرگترین ضعف های افرادی است که عادت به تهدید کرده اند، چرا که ما برای آنها دشمنی قدرتمند و در عین حال ناشناخته هستیم.

وی، در پایان گفت: ولی ما برآورد دقیقی از دشمنان خود داریم و همین است که وقتی تهدید می کنیم، هژمون غرب به لکنت زبان می افتند و در تصمیم گیری دچار اشتباهات راهبردی می شوند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

کد خبر 6087919 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است