Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@04:30:33 GMT

سوپرجام اسپانیا در ریاض برگزار می شود؟

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۶۴۱۳

سوپرجام اسپانیا در ریاض برگزار می شود؟

 روزنامه مارکای اسپانیا روز سه شنبه نوشت: فدراسیون فوتبال اسپانیا یک پیشنهاد 30 میلیون یورویی برای اعطای مجوز برگزاری مسابقات سوپر جام این کشور در خاک عربستان را از سعودی ها دریافت کرده است.
به گزارش صدای ایران از ایرنا براساس گزارش این روزنامه، مذاکرات میان طرف های اسپانیایی و سعودی ادامه دارد وتا زمان نشست مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اسپانیا ( 29 آوریل -9 اردیبهشت) نتیجه این مذاکرات اعلام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاکنون فدراسیون فوتبال اسپانیا اطلاعیه ای رسمی در پایگاه اینترنتی خود مبنی بر صحت و سقم دریافت پیشنهاد عربستان را منتشر نکرده است.
این فدراسیون سال گذشته تصمیم به تغییر در چگونگی برگزاری سوپر جام این کشور گرفت.
بر این اساس، 2 تیم نخست رقابت های لالیگا به همراه قهرمان و نایب قهرمان جام حذفی اسپانیا، شرکت کنندگان این جام را تشکیل می دهند و این رقابت ها در خارج از این کشور برگزار می شود.
براساس تغییرات جدید، قرار است، این رقابت ها به جای برگزاری در ابتدای فصل مسابقات باشگاهی اسپانیا به ماه ژانویه (دی/ بهمن) منتقل شود. 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: عربستان ریاض اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران

در فینال دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران، کاسپین آبی ساری با شکست ایرانیان نکا به عنوان قهرمانی دست یافت.

در دیدار فینال رقابت‌ها که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار شد، ۲ تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل رضایت دادند ولی در ضربات پنالتی تیم کاسپین آبی ساری ۴-۲ تیم ایرانیان نکا را از پیش رو برداشت.

در دیدار راه بندی نیز هم تیم سامان ماکران میاندورود برای کسب مقام سوم ستاره ساز بابلسر را شکست داد.

در پایان رقابت‌ها نیز در آئینی با حضور ابوطالبی و پیوسته رئیس و دبیر هیات ورزش‌های همگانی مازندران و موسوی رئیس کمیته مینی فوتبال استان از تیم‌های برتر و داوران تجلیل شد.

مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران با حضور ۸ تیم در ۲ گروه مرکز و شرق از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی