Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره حضور نیروهای حشدالشعبی در استان خوزستان و انتقاد افکار عمومی نسبت به این حضور، گفت: این موضوع را نباید خیلی پیچیده جلوه داد آنان برای کمک به کشور ما آمده‌اند همان گونه که ما برای کمک به داخل عراق می‌رویم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید به آمدن نیروهای حشد‌الشعبی هنگامی که با موافقت دولت است، بدبین باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه گفته می‌شود حشدالشعبی نیروهای نظامی کشور عراق هستند نه نیروهای امدادی و بیشتر انتقادات هم از سوی افکار عمومی نسبت به همین موضوع است،‌ بیان کرد: حشدالشعبی نیروهای بسیج مردمی عراق هستند ارتش این کشور که نیامده است آن چیزی که در میان مهم است مساله اخوت و برادری اسلامی است که ما باید به یکدیگر کمک کنیم. این موضوع هم مساله مهمی نیست.

مطهری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رئیس دادگاه‌های انقلاب طی سخنانی مطرح کرد «اگر ما انقلاب را یاری نکنیم حشدالشعبی عراق، فاطمیون افغانستان،‌ زینبیون پاکستان و حوثی‌ها ما را یاری خواهند» و همین اظهارنظر باعث جبهه گیری‌های اخیر شده است،‌ گفت: صحبت ایشان در این مورد خیلی ضروری نبوده است.

وی ادامه داد: اصل موضوع هیچ اشکالی ندارد کشورهای اسلامی باید روابط بسیار آسانی با یکدیگر داشته باشند، مرزهای آبی و خاکی یک قرارداد مصنوعی است وطن آنجاست که اسلام باشد والا ایران و عراق که اسم‌گذاری است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هرجا اسلام باشد وطن همان جا است و لذا باید هردو به هم کمک کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان خوزستان انقلاب دولت رئیس مجلس شورای اسلامی اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم خلبان ستاد نعمت الله صدقی صبح پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش با حضور معاون رئیس جمهور در بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در دوران دفاع مقدس نقش مهم و برجسته‌ای داشت.

وی اضافه کرد: مجموع ارتش در استان بوشهر شامل نیروی هوایی، دریایی و پدافند در دوران دفاع مقدس در پاسداری از میهن حماسه‌ها آفریند و شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب کردند.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر افزود: پایگاه ششم شکاری تنها ۲ ساعت پس از حمله عراق به ایران اسلامی با کمک مجموعه پدافند نخستین پاسخ را به رژیم بعث عراق داد.

وی یادآور شد: حماسه هفت آذر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مجموعه ارتش مستقر در استان بوشهر در آب‌های سرزمینی خلیج فارس نیز هیچ وقت از یاد نخواهد رفت.

صدقی ادامه داد: مجموعه ارتش در استان بوشهر تا پای جان و توان در حفاظت از مرزهای میهن اسلامی تحت امر فرمانده کل قوا ایفای نقش خواهند کرد.

کد خبر 6081904

دیگر خبرها

  • مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند
  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • برگزاری راهپیمایی مردمی برای دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • برگزاری راهپیمایی حمایت مردمی از دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • هرجا مظلومی از ما درخواست کمک کند به او کمک می‌کنیم
  • هرجا مظلومی از ما درخواست کمک کند به آنها کمک می‌کنیم
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود