Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@16:25:07 GMT

برگزاری سمینار تخصصی «اصول تجارت با بازار عراق»

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۶۴۸۵

برگزاری سمینار تخصصی «اصول تجارت با بازار عراق»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، واحد آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای اهداف آموزشی خود با همکاری مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران، سمینار آموزشی یک روزه ای را تحت عنوان «اصول تجارت با بازار عراق» برگزار می‌کند.
این سمینار از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴ روز پنجشنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج، واقع در خیابان شهید قدوسی (دادگستری قدیم) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهریه این سمینار ۵۰ هزار تومان (دارندگان کارت بازرگانی و کارت عضویت اتاق بازرگانی یاسوج ۳۵ هزار تومان) از طریق واریز به حساب شماره ۲۱۴۳۹۴۱۹۷۴ بانک ملت به نام اتاق بازرگانی یاسوج و یا پرداخت بصورت حضوری در روز ثبت نام.
نام نویسی به صورت سیستمی از ساعت ۸:۳۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه انجام می‌پذیرد و شرکت کنندگان گواهینامه‌های معتبر مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران را دریافت خواهند کرد.
در این سمینار مباحثی از جمله آخرین وضعیت سیاسی، اقتصادی، امنیتی و تجاری عراق، امور بانکی، قراردادها، نمایشگاه‌ها، تبلیغات، ثبت شرکت و برند در عراق و سرمایه گذاری، امور گمرکی، استاندارد، حمل و نقل، ویزا و اقامت در کشور عراق توسط مهدی نجات‌نیا (رایزن بازرگانی سابق جمهوری اسلامی ایران در عراق) ارائه خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اتاق بازرگانی یاسوج به نشانی yasoujccim.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۲۲۷۹۵۳-۰۷۴ ، فکس ۳۳۲۳۴۳۵۵-۰۷۴ و ایمیل info@yasoujccim.ir تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی سمینار تخصصی اصول تجارت بازار عراق قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتاق بازرگانی در جهت تحقق شعار سال فعالیت کند

یه گزارش روابط عمومی شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: محسن رضایی با بیان اینکه دولت باید از تصدیگری و ذینفعی خارج شود افزود: ساختار دولت نیازمند تحول و تغییر نقش از متصدی به سیاست‌گذار است و تصدیگری باید به مردم و بخش خصوصی واگذار شود.


وی افزود: علاوه بر واگذاری تصدی‌گری، ساختار اداره کشور نیاز به تمرکز زدایی و واگذاری اختیارات بیشتر به استان‌ها دارد و باید به یک مدل و الگو در این زمینه رسید.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به انتخاب شعار سال مبنی بر مشارکت مردم در جهش تولید، گفت: در راستای شعار سال اتاق بازرگانی باید به مسائل کلان ورود کرده و فعالیت جدی داشته باشد.

رضایی در پایان با توضیح لزوم تغییر نقش دولت در بازار تشریح کرد: دولت باید از قیمت‌گذاری به سمت بازارسازی برود و نقش دولت در بازار تنظیم‌گری باشد و اتاق بازرگانی باید به اصلاح این روند کمک کند.

دیگر خبرها

  • عراق؛ شریک تجاری همیشگی ایران/ پیش بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات
  • ببینید | دعای رئیس اتاق بازرگانی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بی‌توجهی مجلس به مخالفت‌ها؟
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم های جدید علیه تهران
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم‌های جدید علیه تهران
  • اتاق بازرگانی در جهت تحقق شعار سال فعالیت کند
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • افتتاح دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و آلمان در خرمشهر