Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@05:32:11 GMT

دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خدمات خود را کیفی سازی می کند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۶۶۵۰

دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خدمات خود را کیفی سازی می کند

دکتر علیرضا فیروزفر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برای ارائه تسهیلات مورد نیاز به دانشجویان سیاستی را در دست تدوین دارد که تا سال تحصیلی آینده آئین نامه های کلی آن ابلاغ خواهد شد.
وی اظهار داشت: این اقدام مهم به جذب دانشجویان بیشتر کمک می کند و علاوه بر آن، بحث در آمدهای غیر شهریه ای و سنخیت آن با رسالت آموزشی و پژوهشی در اولویت این دانشگاه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول ادامه داد: این دانشگاه فقط یک موسسه آموزشی و پژوهشی نیست و سیر تحولات آن نشان می دهد، دانشگاه آزاد اسلامی موسسه ای آموزشی و اجتماعی است.
وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد نقش بی بدیلی را در اجتماع ایفا کرده چرا که اغلب مدیران، فارغ التحصیل این واحد دانشگاهی هستند و در کشورمان بیش از 80 درصد جامعه نیز با این دانشگاه آزاد ارتباط دارند.
فیروزفر با بیان اینکه توسعه این واحد دانشگاهی تحولات منطقه ای زیادی را نیز به همراه داشته است ادامه داد: این واحد دانشگاهی باید بتواند به صورت منطقه ای نقش خود را در مجموعه مدیریتی استان ایفا کند و به لحاظ مرکز دانشگاهی می تواند با همه ارگانها ارتباط داشته باشد.
وی اظهار داشت: تعطیلی واحدهای دانشگاه آزاد مطرح نیست چرا که هم اکنون جذب دانشجو همچنان ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این واحد دانشگاهی درسطح استان حدود 11 هزار دانشجو دارد که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند.
6085/9646
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جامعه دانشجو دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • ارائه بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲