Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@21:14:00 GMT

موج جدید اعتراض ها به بازدید ترامپ از لندن

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۶۷۰۴

موج جدید اعتراض ها به بازدید ترامپ از لندن

،رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که سفر به تاخیر افتاده اش به بریتانیا در ماه ژوئن انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «گاردین»،«دونالد ترامپ»،رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که سفر به تاخیر افتاده اش به بریتانیا در ماه ژوئن انجام خواهد شد.

این خبر موجی از اعتراض ها را علیه سفر ترامپ به بریتانیا به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاخ «باکینگهام» به زودی اعلام می کند که سفر رئیس جمهوری آمریکا در روز ششم ژوئن انجام خواهد شد.

این اقدام جنجال بر سر تصمیم «ترزا می»،نخست وزیر بریتانیا برای دعوت از ترامپ به منظور دیدار رسمی از بریتانیا را بار دیگر بر پا کرده است.

سفرهای دولتی ،سفرهای رسمی برای سران دولت است که شامل مراسم و زمان معین دیدار با ملکه است.

این دعوت زمانی برنامه ریزی شد که خانم می به عنوان نخستین رهبر خارجی برای دیدار با ترامپاز مراسم تحلیف او به کاخ سفید رفت.

هنگامی که ترامپ ماه ژوئیه  2018  برای دیدار رسمی اما غیر دولتی  به بریتانیا رفت ده ها هزار نفر در اعتراض به این سفر به خیابان ها آمدند و در بالای پارلمان بریتانیا بادکنک بچه ترامپ به آسمان پرتاب شد.

در آن زمان هزاران تن از مخالفان رئیس‌جمهوری آمریکا پس از طی کردن خیابان‌های مرکزی لندن و تجمع در میدان مشهور ترافلگار در شعارهای خود دونالد ترامپ را مایه ننگ و فلاکت در جهان خواندند. 

معترضان در شعارهای خود تأکید داشتند که خواهان رابطه ویژه با آمریکا نیستند و فریاد می‌زدند «ترزا می دست ترامپ را رها کن» و «انگلیس را تحقیر نکن».

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان نیمه شعبان جشن نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران اردبیل کانون مساجد سپاه خسارت سیل شیراز ترامپ بریتانیا اعتراض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد