Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین کنفرانس دانش‌آموزی علوم مهندسی در دو بخش تئوری و عملی، 18 اردیبهشت در پردیس مرکزی دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش «باشگاه دانشجویان» ایسنا، اهمیت و نامتغیر بودن علوم پایه‌ای که مهندسان در دوران تحصیل خود، آن را فرا می‌گیرند و نیاز مبرم بازار کار به مهندسانی با دانش پایه‌ای قوی‌تر، باعث به وجود آمدن رشته‌ای شده که امروزه آن را تحت عنوان «علوم مهندسی» می‌شناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر ساله توسط انجمن علمی دانشکده علوم مهندسی دانشگاه تهران، به منظور تحقق ارتباط مؤثر مدرسه و دانشگاه، کنفرانسی علمی و در سطح دانش‌آموزی، میان شرکت‌کنندگانی از برترین مدارس سطح کشور برگزار می‌شود.

این کنفرانس در دو بخش نظری و عملی انجام می‌شود و پس از بررسی‌های چند باره طرح‌های ارسالی، در یک روز در محل دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار و پس از بررسی ارائه‌ها توسط داورانی متشکل اعضای هیئت علمی دانشکده علوم مهندسی، در نهایت از بهترین طرح‌های ارائه شده در کنفرانس، تقدیر به عمل می‌آید.

به کلیه دانش‌آموزانی که به مرحله نهایی کنفرانس راه پیدا کنند، گواهی حضور در کنفرانس از طرف دانشگاه تهران اهدا خواهد شد.

دانش‌آموزان دوره اول و دوم دبیرستان برای ثبت‌نام در این دوره‌ی کنفرانس علوم مهندسی دانشگاه تهران تا ۱۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به وب‌سایت https://saengsci.ut.ac.ir/utesc علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر، اقدام به ثبت‌نام در بخش مورد نظر خود کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر بعمل خواهد آمده است.

گفتنی است، نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ۳۱ فروردین ماه برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • مرحله غیرمتمرکز المپیاد علمی دانشجویی ۳۱ فروردین برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • برگزاری هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران در علوم تحقیقات