Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سرهنگ دوم محمد رازقی ر گفت: با توجه به این‌که شاهد افزایش تعداد واژگونی‌ها و تصادفات وسایل نقلیه عبوری با خودروهایی که در حاشیه محورهای بزرگراهی متوقف هستند در روزهای اخیر در سطح شهر تهران هستیم، به تمامی شهروندان توصیه می‌گردد چنانچه به هر دلیلی مجبور به توقف در حاشیه بزرگراه‌ها و معابر پرسرعت شدند حتما از علائم ایمنی استفاده فرمایند و دقت فرمایند که حتما در طول روز از فاصله 75 متری و در شب از فاصله 200 متری اقدام به نصب مثلث هشدار شب‌رنگ یا هر وسیله هشدار دهنده دیگر جهت اعلام خطر به رانندگان عبوری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازقی در ادامه گفت: خودروهای در حال تردد در معابر بزرگراهی نیز باید توجه داشته باشند که حتما با سرعت مجاز و مطمئنه به تردد در سطح معابر بزرگراهی بپردازند و به ویژه در مقاطعی که خطرناک است و با علائم هشداردهنده یا تابلوهای هشدار روبرو می‌شوند حتما از سرعت خود کاسته و با توجه کامل به مقابل خود برانند تا از بروز این‌گونه تصادفات جلوگیری نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بزرگراه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ترافیک شهر تهران کنترل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار/ پیش‌بینی وقوع سیل در برخی استان‌های کشور

به گزارش تابناک، ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو، با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر پیش‌بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز سه‌شنبه مورخ ۲۸ فروردین تا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بر اساس این اطلاعیه با توجه به هشدارهای هواشناسی صادره، استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان و یزد مستعد وقوع سیلاب خواهند بود که عمده سیل و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان پیش‌بینی می‌شود؛ البته جزایر هرمزگان نیز در کانون‌های بارشی قرار دارند.

بنابراین اکیداً توصیه می‌شود ملاحظات زیر توسط دستگاه‌های ذیربط و مردم عزیز مورد توجه قرار گیرد: 

خودداری از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌های حاشیه و بستر رودخانه‌ها  عدم حضور مسافران و گردشگران در مناطق پست و بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مناطق ساحلی  عدم عبور از سازه‌های تقاطعی و پل‌های رودخانه‌های سیلابی  آمادگی حداکثری همه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادی و تجهیز گروه‌های عملیاتی پاکسازی و بازگشایی کامل مجاری آبی، رودخانه‌ها و سازه‌های تقاطعی به‌ویژه در مراکز جمعیتی تخلیه اماکن و مراکز جمعیتی در معرض و مسیر سیلاب   توقف هرگونه فعالیت در بستر و حاشیه رودخانه‌های مستعد سیلاب

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس: لباس تیره نپوشید!
  • هشدار پلیس: عابران پیاده‌ شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • هشدار پلیس راهور پایتخت: عابران پیاده شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • بیشترین تصادفات منجر به فوت تهران در این بزرگراه رخ می دهد
  • بیشترین تصادفات فوتی شهر تهران در بزرگراه آزادگان رخ می دهد
  • هشدار/ پیش‌بینی وقوع سیل در برخی استان‌های کشور
  • تشریح جزئیات دستگیری زورگیران بزرگراه صدر و ماجرای تیراندازی / هشدار پلیس به سارقان
  • هشدار وقوع سیلاب در ۴ استان کشور
  • ۱۴۱ هزار فقره توقیف خودرو در پارکینگ 
  • ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت