Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:32:55 GMT

مردم در جنگ اقتصادی دولت را یاری کنند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۶۹۲۷

مردم در جنگ اقتصادی دولت را یاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر سه شنبه شب در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در شهرستان درگز اظهار کرد: باید بپذیریم که امروز درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و جز اینکه مردم پای کار آمده و در جنگ اقتصادی، دولت و دستگاه‌های اجرایی را یاری کنند، هیچ راه دیگری وجود ندارد.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با محوریت اشتغال زایی فعالیت‌های خود را در ۳۱ استان کشور دنبال می‌کند و در شهرستان درگز هم برنامه ریزی های لازم برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی جوامع محلی با مشارکت و منابع مالی مردم انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: سال گذشته ۸۰ هزار شغل در کشور ایجاد کردیم واگر اقشار مختلف مردم ما را یاری نمی‌کردند، آیا می‌توانستیم این تعداد شغل ایجاد کنیم؟ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای واگذاری ۳۰ هزار دست لوازم خانگی متعهد شده است، اگر مردم پای کار نیایند آیا می‌توانیم به این تعهد عمل کنیم؟

وی گفت: اسلام، رهبری و مردم سه رکن حکومت در جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهند و این سه رکن، هم عامل پیروزی انقلاب بوده و هم عامل استمرار جمهوری اسلامی خواهد بود بنابراین اگر قرار است تاب آوری در برابر دشمن شکل گیرد، مربوط به روح حکومت است و ارتباطی به جسم حکومت ندارد.

مخبر تاکید کرد: تمام تاب آوری هایی که در اسلام وجود دارد، در رهبری متجسم می‌شود، دشمن بارها اذعان کرده است که به رغم هزینه‌های بسیار برای تقابل با جمهوری اسلامی ایران، فقط یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب همه توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

وی بیان کرد: در آمریکا که دارای علم، تکنولوژی و برنامه ریزی است، ۳۰۰ میلیمتر بارش باران فقط در یکی از ایالت‌ها باعث کشته شدن ۲۴ نفر شد اما در سیل اخیر به رغم آنکه چندین استان کشور درگیر سیل شدند اما آمار کشته شده‌ها به نسبت کمتر بوده است.

کد خبر 4598784

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مخبر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان