Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@08:47:11 GMT

دو سارق حرفه ای خودرو دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۶۹۹۷

دو سارق حرفه ای خودرو دستگیر شدند

به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سرهنگ بهزاد اختیاری، اظهار کرد: در ساعت ۰۵:۰۰ مورخه ۱۱/‏۰۱/‏۹۸‬ در پی گشت زنی مأمورین پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در محدوده حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی ۲۰۶ سفید رنگ با پلاک‌های مخدوش مظنون که با تحت نظر گرفتن آنها که بدون هدف در خیابان‌ها در حال پرسه زنی بودن مظنون و دستگیر می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از دستگیری متهمین خود را به هویت‌های اکبر و نادر ۳۲ ساله معرفی می‌نمایند با توجه به وضعیت نامناسب ظاهری هر دو نفر، خودروی فوق مورد بازرسی مأمورین قرار گرفته که یک عدد قیچی آهن بر کشف و به پایگاه منتقل می‌گردند. طی استعلام پلاک خودرو مشخص شد پلاک فوق مسروقه بوده و متهمان جهت پوشش و جلوگیری از شناسایی در سرقت‌های ارتکابی از آن استفاده می‌نمودند.

تحقیقات پلیسی
در تحقیقات مقدماتی به عمل آمده از هر دو متهم؛ با توجه اظهارات ضد و نقیض کارآگاهان اطمینان حاصل کردند که هر دو جز سارقین حرفه‌ای هستند که با بهره گیری از بانک اطلاعاتی مجرمین و اقدامات پلیسی متهمین در ادامه تحقیقات به بیش از ۱۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو، خودور و بیش از ۵۰ مورد سرقت اماکن در محدوده‌های جنوب شرق تهران با همکاری یکدیگر معترف شدند.

اظهارات متهمین
در تحقیقات به عمل آمده از اکبر و نادر به کارآگاهان اظهار داشتند؛ سرقت‌های که تاکنون انجام داده اند: سرقت خودرو، لوازم داخل خودرو و اماکن (منزل- مهد کودک – انباری‌ها – کارگاه خیاطی) بوده که قسمتی از اموال را به مالخران خود در خلازیر و اتابک به فروش رسانده اند و مقادیر دیگری را در آدرس‌های اتابک، خاک سفید تهرانپارس، خیابان کرمان و محله سیزده آبان مخفی و قصد فروش آنها را داشته اند که توسط مأمورین دستگیر می‌شوند.

سرهنگ اختیاری افزود: با توجه به اعترافات متهمین بلافاصله چندین تیم از کارآگاهان با راهنمایی متهمان به آدرس‌های اعلام مراجعه که اموال زیادی شامل: لوازم خانگی، البسه، لوازم الکترونیکی، طلاجات، لوازم ساختمانی، ادوات موسیقی و غیره کشف و ضبط و به پایگاه منتقل می‌گردد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان و کشف اموال مسروقه تا کنون موفق به شناسایی ۱۵ نفر از مالباختگان شده و متهمین با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شکات و دستگیری مالخران و همدستان احتمالی وی در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند